کد خبر: ۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
جمعی از استاتید دانشگاه پیام نور استان البرز در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی تاکید کردند: نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور البرز از آیت‌الله رئیسی

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری آرانیوز ، جمعی از استاتید دانشگاه پیام نور استان البرز در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی تاکید کردند: نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم سالاری دینی با مشارکت مردم در انتخابات معنا می‌یابد و همراهی مردم است که دولتی مقتدر و کارآمد را روی کار می‌آورد و پیشرفت، آبادی، عزت و اقتدار کشور را تامین می‌کند.

انتظار افکار عمومی و جامعه علمی کشور این است که آهنگ تحول در همه نهادها و ساختارها جریان پیدا کند و تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود؛ چرا که بررسی علمی ساختار مدیریتی کشور نشان می‌دهد که جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه همه‌جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترش شفافیت و کارآمدی نهادها نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد که قلب آن نظام مدیریتی و اجرایی کشور است.

امروز نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

اکنون در شرایط تحریم و تهدید خارجی و معضلات انباشته شده داخلی، به نظر می رسد تنها گزینه ای که علاوه بر پشتوانه  ۱۶ میلیون رای دوره قبل ، نگرش، منش، مدیریت و روحیه‌ای چون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی داشته و مرد میدان مبارزه با کمبودها، فقر، فساد و تبعیض، حمایت از محرومان، رونق‌بخش کسب و کار، تولید و اشتغال و رشد علمی و فناوری کشور باشد، و خود وارسته و منزه از هر شائبه و شبهه‌ای در امور مالی و غیر آن باشد آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که در کسوت ریاست جمهوری با همدلی، همیاری و هماهنگی مجلس، قوه قضائیه و دیگر نهادها و سازمانها و ایجاد انسجام در کشور و نیز بهره گیری از عناصر متخصص، باکفایت، انقلابی، ساده زیست و مردمی می‌تواند کشور را از شرایط سخت کنونی نجات دهد و نشاط و عزت را به ایران اسلامی برگرداند.                                                                                                                                          

باتوجه به استدلالات فوق، ما جمعی از استاتید دانشگاه پیام نور استان البرز بر این باوریم که حفظ استقلال و عزت ملی و باور به توانایی مردم با استعداد ایران و ظرفیتهای بی‌نظیر داخلی در کنار تعامل مثبت با دنیا و به دور از وابستگی و دلبستگی می‌تواند آیندۀ درخشانی را برای مردم رقم بزند و تایید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌تواند تضمین کننده اجرای این نگاه راهبردی باشد.

لذا از تمامی احزاب، تشکل ها و هم میهنانی که دغدغه آینده ایران عزیز را دارند و دل در گرو بهبود شرایط، آبادانی و پیشرفت کشور بسته‌اند انتظار داریم از ایشان حمایت کنند.     

 

انتهای پیام/

 

 

                                                                                            

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار