کد خبر: ۶۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از نظارت میدانی رئیس مجلس از استان ایلام

به گزارش خبرنگار آرانیوز سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی متن این بیانیه را به شرح ذیل قرائت کرد:

تشکیل مجلس یازدهم با حضور نمایندگان شریف، شجاع و انقلابی بارقه های امید را در دل های مردم عزیز کشورمان زنده کرده است. حضور میدانی شخص اول قوه مقننه به همراه نواب رئیس و رؤسای کمیسیون ها در دورترین روستاها و مناطق محروم کشور برای نظارت موثر و حل مشکلات مردم حلقه مفقوده فرآیند خدمتگزاری است که به لطف الهی با جدیت تمام از جانب مجلس یازدهم در حال انجام است.

روز دوشنبه هفته جاری مردم غیور مرزدار و شهیدپرور استان ایلام میزبان ریاست محترم مجلس، ریاست محترم کمیسیون کشاورزی، ریاست کمیسیون عمران و سایر همکاران بودند. میهمانان عزیز در بازدیدها و نظارت میدانی و جلسات اداری که در قدمگاه شهدای ایلام برگزار شد از نزدیک با برخی چالش ها و مسائل مردم آشنا شدند.

مجمع نمایندگان استان ایلام به نمایندگی از عموم مردم ولایتمدار لازم می داند از تشریف فرمایی مهمانان عزیز و در رأس آن جناب آقای دکتر قالیباف سپاسگزاری ویژه به عمل آورند. امیدواریم با شناختی که در این سفر از ظرفیت ها و مشکلات مردم استان ایلام به وجود آمد شاهد اقدامات جهادی از طرف نمایندگان مجلس انقلابی برای رفع موانع توسعه و پشتیبانی ظرفیت های مغفول مانده استان باشیم./

پایان پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار