کد خبر: ۶۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همه بدانند که مشارکت مردم نه فقط در رأی دادن بلکه در اداره امور از محور‌های حتمی دولت آینده خواهد بود.

 

رئیسی: مشارکت مردم در اداره کشور محور حتمی دولت آینده است

به گزارش  آرانیوز سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه‌های مردم محور اصلی بحث ما است چرا که مردم در معیشت‌شان دغدغه دارند.

وی بیان کرد: همچنین مردم در مسائل مربوط به کسب و کار خود مشکلاتی دارند و علاوه بر این مشکلاتی در حوزه زنان، دختران، ورزشکاران، معلمان، کشاورزان و فرهنگیان وجود دارد و ما برای تمام بخش‌های کشور با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم، برنامه داریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: البته برنامه را نمی‌توان در یک فرصت محدود توضیح داد، اما برای مردم باید بگویم که ما برای همه بخش‌های کشور برنامه داریم و اگر رأی مردم به بنده تعلق بگیرد، به عنوان خدمتگزار آنان این برنامه‌ها را عملیاتی می‌کنم.

رئیسی تاکید کرد: همچنین از فرهیختگان و صاحب نظران با هر گرایش جناحی استفاده خواهد شد و مهم این است که این افراد به مردم، انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و گرفتاری سفره مردم فکر کنند و در این صورت همه عزیزان ما خواهند بود.

رئیسی اظهار کرد: همه بدانند که مشارکت مردم نه فقط در رأی دادن بلکه در اداره امور از محور‌های حتمی دولت آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار