کد خبر: ۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
گروه استان‌ها- سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه کارمندان استان در ساعات اداری اجازه فعالیت انتخاباتی ندارند گفت: ستادهای انتخاباتی در استان مرکزی منشور اخلاق انتخاباتی تدوین و تهیه کنند.

کارمندان استان مرکزی در ساعات اداری اجازه فعالیت انتخاباتی ندارند

 

 

 

 

به گزارش آرانیوز از اراک، محسن خیرمند عصر امروز در نشست توجیهی تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر که در فرمانداری اراک برگزار شد، با اشاره به فعالیت کاندیداها اظهار داشت: بسیاری از رویدادها و فعالیت ها به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه باید به فضای مجازی توجه داشت، افزود: بی شک شبکه های اجتماعی فرصت بسیار خوبی را برای معرفی نگرش ها، اقدامات و برنامه ها در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده است و در کنار آن این فضا می تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد و منجر به ابزاری جهت ایجاد جو منفی تبلیغاتی شود و بر اساس توصیه‌ها در حد امکان در پیام رسان ها داخلی فعالیت کنید.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان تبیین تخلفات شایع انتخاباتی گفت: کارمندان دولت در ساعات اداری اجازه هیچ گونه تبلیغاتی برای کاندیداها حتی در فضای مجازی ندارند و با هر فردی که خارج از چهارچوب قانون عمل کنند و در روند رای گیری اخلالی ایجاد کنند برای آن ها پرونده قضایی تشکیل می شود و با آن ها برخورد می شود.

 

خیرمند بیان کرد: سلامت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و تا جایی که بتوانیم این اجازه را نمی دهیم که حتی یک رای از مردم باطل شود زیرا آرای مردم حق الناس است و اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و همه دشمنان سعی دارند تنور انتخابات گرم نشود و بی شک رسالت نخست همه ما سعی و کوشش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: به همه افراد توصیه می کنیم در ستادهای انتخاباتی خود منشور اخلاق انتخاباتی را نصب کنند و از همه افرادی که در ستادهای انتخاباتی فعالیت می کنند و مسئولیت دارند تقاضا کنید فقط در چهارچوب قانون عمل کنند و قوانین و مقررات را جدی بگیرند و به آن ها پایبند باشند.

انتهای پیام/711/ز

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار