کد خبر: ۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
گروه استان‌ها - رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در گلستان گفت: دولت آقای رئیسی، دولت نشسته نخواهد بود چون از نزدیک بین مردم است و شرایط سختی که دارند را لمس می‌کند.
 
 
 
 
 
رئیس ستاد رئیسی در گلستان: مردم

عیسی امامی در گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز در گرگان با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز 28 خرداد اظهار داشت: صاحب انقلاب مردم هستند و امام خمینی (ره) نیز با پشتوانه همین مردم، توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند. این مردم در هر شرایط و مناسبت و حتی حادثه‌ای نقش خود را به خوبی ایفا کردند و حضور آنان موجب قدرت و اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: در انتخابات به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم سالاری دینی، حضور و نقش مردم بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود؛ همانطور که این مردم در زمان پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و انتخابات‌های مختلف، قدرت حضور خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در گلستان ادامه داد: هرچند ممکن است نارضایتی، گلایه مندی و نگرانی به سبب عملکرد بد مدیران و انحراف آنان از مسیر اصلی و اهداف عالیه انقلاب وجود داشته باشد اما خیلی از مردم متدین ما، هزینه‌های زیادی برای این انقلاب و نظام داده‌اند و پای آن می‌ایستند.

وی گفت: امید مردم به علت ضعف مدیران و عملکرد بد آنان تبدیل به یأس و ناامید شده اما به همین میزان که مردم نگران هستند، اتفاقا بیش از آن برای تغییر و تحول در وضعیت موجود، احساس مسئولیت می‌کنند.

امامی بیان داشت: نباید نگاه کنیم و منتظر بمانیم که بیگانگان برای ما قدمی بردارند بلکه ما نیاز به مردانی جهادی و میدانی داریم که با هم قسم و همپیمان شوند و برای اعتلای جمهوری اسلامی و ملت ایران کار کنند.

 

وی گفت: الان زمان آن است که همه کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند، برای حفظ و قوام جمهوری اسلامی وارد میدان شوند و دشمنان را ناکام بگذارند.

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در استان خاطرنشان کرد: صرف نظر از مشارکت حداکثری که اولویت نخست نظام است، انتخاب فرد اصلح نیز یک موضوع بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است که متأسفانه اغلب درباره موضوع دوم غفلت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و در انتخابات شرکت کرده‌اند، در زمان جنگ آمدند، در زمان کرونا هم پای صندوق آمدند، در شرایط اقتصادی سخت هم میدان را خالی نکردند اما انتخاب کاندیدای اصلح، موضوع مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود و به طور قطع با انتخاب فردی توانمند و کارآمد، امید برای بهبود وضعیت کشور در دل مردم ایجاد خواهد شد.

امامی با بیان اینکه کشور نیازمند مدیری توانمند و جسور و ایستاده در میدان است، تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی، مشکلات کشور را برطرف کند. ما در کشورمان مزیت‌های نسبی فراوانی داریم که خیلی از کشورها از آن برخوردار نیستند که مهم‌ترین آن نیروی جوانِ تحصیل‌کرده و نخبه است که در عرصه‌های مختلف از نظامی و دفاعی گرفته تا پزشکی و هسته‌ای و هوافضا، پیشرفت‌های چشمگیری را به وجود آوردند.

وی اضافه کرد: توانمندی زیادی در زمینه تولیدات کشاورزی، نفت  و گاز، صنایع و غیره داریم که باید آنها را برای پیشرفت و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به کار بگیریم.

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در استان تأکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند یک مدیر باتجربه، جسور و جهادی هستیم که بتواند همه فرزندان انقلاب را دور هم جمع و وضعیت کشور را ساماندهی کند و امیدواریم مردم با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، فردی را که کارنامه و عملکرد درخشانی دارد، انتخاب کنند.

وی درباره اینکه مردم از بین کاندیداها چگونه می‌توانند گزینه اصلح را انتخاب کنند، گفت: باید واقع بین باشیم، در چنین شرایطی فقط کارنامه و عملکرد گذشته افراد، گویای توانمندی و کارآمدی آنهاست. همه کسانی که در رقابت انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، در گذشته یا اکنون در جایگاه مسئولیت قرار داشتند و مردم می‌توانند عملکرد آنان را مورد قضاوت قرار دهند.

امامی بیان داشت: اگر در گذشته حرف‌ها و برنامه‌های نیم‌بند برخی آقایان رصد می‌شد و مکانیزمی وجود داشت که آنان را ملزم به پاسخگویی در برابر عملکردشان می‌کرد، شاید وضعیت امروز کشور اینگونه نبود.

وی ابراز داشت: پاسخگویی یک اصل برای انتخاب افراد مسئول و متعهد به شمار می‌آید، داشتن عملکرد میدانی دیگر ویژگی ای است که مردم می‌توانند کاندیداها را براساس آن بسنجند. دولت آقای رئیسی، دولت نشسته نخواهد بود چون از نزدیک بین مردم است و شرایط سختی که دارند را لمس می‌کند.

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در استان گفت: مردم دیگر از حرف زدن بدون عمل خسته شده‌اند و امروز فقط اقدام و عمل می‌خواهند ضمن اینکه مردم از طریق رسانه‌ها باید برنامه‌های کاندیداها را در هر بخشی مورد رصد و پایش قرار دهند.

انتهای پیام/582/ش

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار