کد خبر: ۶۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:
حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» گفت: راه عبور از توطئه‌های دشمنان و رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی در وحدت، عمل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم بوده است.

راه عبور از توطئه‌های دشمنان عمل ببه فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار  آرانیوز از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق مهمی بود که کشور را از استعمار آمریکا نجات داد و به خودکفایی و اقتدار در عرصه‌های مختلف رساند.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکا که منافع خود را از دست رفته می‌دیدند بلافاصله بعد از انقلاب با انواع توطئه‌ها و نیرنگ‌ها سعی در نابودی انقلاب داشتند و با طراحی گسترده همچنان مشغول برنامه‌ریزی هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند بعد منافقین را و سپس فتنه‌های مختلف را طراحی کردند و تحریم‌های ظالمانه‌ای را اجرا کردند و در سال‌های اخیر نیز داعش را با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد و تجهیز و پشتیبانی کردند.

نوفرستی افزود: با این‌ همه توطئه و دشمنی ولی به یاری خدا انقلاب اسلامی روزبه‌روز پیشرفت کرده است و امروز با قدرت و در اوج عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: در طول این 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد با وجود تحریم‌ها و تهدیدها ولی پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم که در دنیا کم‌نظیر بوده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: راه عبور از توطئه‌های دشمنان و رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی در وحدت، عمل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم بوده است.

نوفرستی نقش ایران اسلامی را در سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای، یمن، فلسطین، افغانستان، لبنان، عراق، سوریه و حتی آمریکای لاتین تأثیر گذاردانست و افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی در جهان،  نقش مهم و اساسی و برجسته و تأثیرگذاری است از این رو اگر نسبت به نقش خود بی‌اهمیت باشیم بیانگر این است که شرایط جهانی و بین‌المللی خود را نشناخته‌ایم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار