کد خبر: ۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
با اشاره به بیانات اخبر رهبری
به نظرم مطالبه رهبری از این قرار است که مراقبت‌هایی برای حفظ آبروی افراد صورت بگیرد و دستگاه‌های نظارتی از این بعد دقت بیشتری در احراز صلاحیت‌ها داشته باشند.

 

 

 

نماینده مجلس: بعید می‌دانم ترکیب نامزدهای انتخابات تغییر کند

یک عضو فراکسیون امید در مجلس دهم و نماینده مردم رزن در مجلس یازدهم با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد "نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای رد صلاحیت شده" اظهار کرد: بعید می‌دانم که اظهارات رهبر انقلاب باعث تغییر ترکیب سیاسی نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شود.

به گزارش ایسنا، مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار کردند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد، جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی مسائلی را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

حسن لطفی در گفت‌وگو با ایسنا با استناد به بیانات فوق اظهار کرد: بعید می‌دانم که اظهارات رهبر انقلاب باعث تغییر ترکیب سیاسی نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شود.

این عضو فراکسیون امید در مجلس دهم و نماینده مردم رزن در مجلس یازدهم اظهار کرد: فضای مجازی بی مهابا با آبروی اشخاص بازی می‌کند و به آنها انگ می‎‌زند. به نظرم مطالبه رهبری از این قرار است که مراقبت‌هایی برای حفظ آبروی افراد صورت بگیرد و دستگاه‌های نظارتی از این بعد دقت بیشتری در احراز صلاحیت‌ها داشته باشند.

لطفی با اشاره به نزدیکی مناظرات انتخاباتی و روز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: به شخصه بعید می‌دانم که شخصی به نامزدها اضافه شود اما کنترل بیشتر فضای مجازی در دستور کار نهادها قرار خواهد گرفت.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار