کد خبر: ۶۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
گروه استان‌ها - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس مشکلات کشور را در سایه سوءتدبیرها و مدیریت‌های نادرست دانست و گفت: مردم به دنبال تغییر هستند.
 
 
 
 
 

احمد علیرضابیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز در تبریز با تاکید بر اینکه مردم رُکن اصلی تعیین سرنوشت کشور هستند، اظهار داشت: همه قدرت به واسطه مردم بروز می‌یابد و همه از جانب مردم وکالت پیدا می‌کنند تا از همه ظرفیت ها و امکانات کشور برای پیشرفت و توسعه کشور بهره گیرند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم به دنبال آن هستند که گمشده خودشان از طریق صندوق رای پیداکنند.

بیگی، از انتخاب مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت گفت و اضافه کرد: انتخاب مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت آینده ای را رقم می زند که باید به واسطه ارتباط جمعی که ایرانیان باهم دارند درقبال آن انتخاب مسئول باشیم.

 

وی، مشکلات کشور را در سایه سوءتدبیرها و مدیریت‌های نادرست دانست و یادآورشد: مردم به دنبال تغییر هستند.

علیرضابیگی، ضمن بازگونمودن ویژگی‌های رئیس جمهور خوب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور خوب باید دارای بالاترین مقبولیت در بین مردم باشد به جهت کارآمدی در شرایط خاص امروز، بتواند مشکلات را حل و رفع کند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید کاردان، کارشناس، بهره مند ازپشتوانه مردمی، ساده زیست، ظلم ستیز، استکبارستیز و مُشرف به امکانات و ظرفیت‌های کشور باشد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار