کد خبر: ۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تبلور مردم‌سالاری دینی را در ایران به نمایش گذاشت گفت: مردم اصل مهم مکتب نورانی امام راحل هستند.
 

به گزارش آرانیوز از دفتر ویژه خبری خمین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین با اشاره به خط و مکتب امام(ره) اظهار داشت: باید با تلاش و برنامه بتوان امام خمینی(ره) را بیش از گذشته و بهتر از هر زمانی به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم و بتوانیم به درستی از ولایت، آرمان‌های نظام و امام راحل دفاع کنیم.

وی افزود: امروز عظمت و عزت کشور ایران و امت اسلام را مدیون الطاف الهی، مجاهدت امام راحل و ایثارگری و شهادت شهدا و رزمندگان جبهه اسلام هستیم که همه این‌ها به برکت نهضت امام خمینی(ره) بود که سبب عزت اسلام و قرآن و بیداری جهان اسلام و زنده کردن دوباره مبانی الهی و دینی و مردمسالاری دینی شد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفع شر دشمنان از جهان اسلام، آزادی فلسطین و قدس شریف و اضمحلال استکبار قیام کردند و تلاش داشت تا جهان اسلام خود به خودباوری رسیده و برای اقتدار و پیروزی قیام کند که خود سرفصل جدیدی در تاریخ ایران و اسلام و بشریت ایجاد شود. این فصل، فصل تحول، آقایی، آزادگی، آزادی، مسئولیت‌پذیری و سربلندی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز نوبت ما است که این راه مهم و نورانی را تداوم داده و برای پیشرفت نظام اسلامی، ایجاد تمدن اسلامی، برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی و قطع دست دشمن و اجانب و ایجاد بلوک قدرتمند سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اتحاد بین‌المللی اسلامی با پشتیبانی از این مسیر گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت این مجاهدت‌ها و هدایت‌های داهیانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب با قدرت به پیش می‌رود و مقام معظم رهبری پس از عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به بهترین شکل و هدایت کشور را اداره فرمودند و معظم له همواره نقش بزرگ امام راحل را در تمامی ابعاد پیگیری فرموده و کشتی انقلاب را در اقیانوس مواج توطئه‌های جهانی پیش می‌برد.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: بنابراین مردم بزرگ ایران و جامعه بشری روز به روز بیش از قبل به اصولی بودن و اصالت و سعادت آفرین بودن این مسیر نورانی واقف می‌شوند.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: یکی از گام‌های مهم و بلند در آینده نزدیک انتخابات 28 خرداد است که علاوه بر انتخاب اعضای شوراها، همه باید با سلایق مختلف برای مسئولیت اجرایی کشور باید ریاست جمهوری را انتخاب کنند و فردی برگزیده شود که بتواند از تمام ظرفیت و توانمندی کشور استفاده کرده و مشکلات اقتصادی، اجتماعی فرهنگی را برطرف کند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: باید در این انتخابات با توجه به شرایط امروز دولتی با رای مردم روی کار آید که ملت حس کند که دولتی مشغول به‌کار است که در خدمت به مردم، اعتلای انقلاب و نظام و خط ولایت در تلاش شبانه‌روزی است که قطعا این‌ها عامل قدرت و اقتدار کشور است.

وی عنوان کرد: این انتخابات آثار و برکات فراوانی برای سال‌های بعد و آینده کشور دارد بنابراین باید ملت ایران برای پیروزی امت اسلامی و ایجاد امید و نشاط بیشتر و حرکت و تلاش مضاعف، در انتخابات پیش‌رو حضوری حماسی و پرشور داشته باشند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار