کد خبر: ۶۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
گروه استان‌ها ـ دبیر شورای وحدت استان کرمانشاه گفت: شورای وحدت و شورای ائتلاف در استان کاملاً هماهنگ و همسو است و دو تشکیلات در راستای هم‌افزایی فعالیت می‌کنند.
 
انتخابات ۱۴۰۰| دبیر شورای وحدت استان کرمانشاه: رئیسی تنها توجهش خدمت بی‌منت به مردم است / فضای دوگانه سیاست و اقتصاد را طرح دشمن می‌دانیم
 
 
 
 

به گزارش  آرانیوز از  کرمانشاه، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و در همین راستا امروز دشمنان ملت ایران همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا با القای فضای ناامیدی کاهش مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی را رقم بزنند.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه افزود: در این راستا نخستین وظیفه و اولویت جریانات سیاسی، احزاب و اساتید و نخبگان و همه رسانه‌های انقلابی تشویف مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی و کمک به انتخاب فرد اصلح است.

فاضلی با اشاره به اینکه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با تمام توان برای تحقق این اهداف پای کار آمده است گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت نیروهای انقلاب هر دو در راستای ساماندهی نیروهای جبهه انقلاب فعالیت دارند و در این راستا شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت مبارز و همراهی جامعه مدرسین فعالیت هماهنگی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت شورای وحدت و شورای ائتلاف در استان کاملاً هماهنگ و همسو است و دو تشکیلات در راستای هم‌افزایی فعالیت می‌کنند تا در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری وانتخاب اصلح محقق شود عنوان کرد: شورای وحدت از روزهای اول شکل‌گیری در کشور اعلام کرده بود گزینه اول این مجموعه آیت‌الله رئیسی است و ضمن احترام به همه نامزدها به صورت قاطع حمایت از آقای رئیسی را در دستور کار داریم و شرایطی را فراهم می‌کنیم که همه علاقه‌مندان امکان حضور و فعالیت در ستادهای این نامزد را داشته باشند و در راستای وحدت‌افزایی، تقویت روحیه مشارکت، ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه و ترغیب به مشارکت حداکثری، بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف جامعه، خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان فعالیت خواهیم کرد.

فاضلی با بیان اینکه ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی ساده‌زیستی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد و آشنایی با درد محرومین است افزود: عملکرد درخشانی که وی در قوه قضائیه داشت سبب شده بیش از 2000 شرکت تعطیل شده احیا شود و وی برای مبارزه با فساد قدم‌های جدی برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم با حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه مجریه، تحولی اساسی در روند امور اجرائی کشور رخ دهد زیرا دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی با روش و روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف خواهد کرد و عقیده داریم دولت آیت‌الله رئیسی به دلیل عدالت‌گستری و مبارزه با فساد مشکلات معیشتی مردم را برطرف‌ خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند معنای این حرف تنها این نیست که یک جوان سی‌وچندساله رئیس دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب‌اللهی یک دولت پای کار، آماده و بانشاط است که علاج مشکلات است و می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور دهد و از ویژگی‌های این دولت فرصت کافی و اعتماد به جوانان انقلابی مؤمن است.

 

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید سراغ جوانان مؤمن رفت و کار را به دست آنان سپرد و تجربه سپردن کار‌ها به جوانان در ابتدای انقلاب، باید دوباره تکرار شود گفت: جوانان مؤمن و انقلابی باید از سوی مدیران همه قوا و دستگاه‌ها، به فعالیت پر نشاط در تمام سطوح مدیریتی برای پیشبرد انقلاب بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با چشمانی باز، کسی را انتخاب کنید که در درجه اول با ایمان باشد و ضمن کاردانی و لیاقت، رأی مردم را امانت بداند و به اعتماد مردم پاسخ صحیح بدهد بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند میزان مشارکت مردم ارتباطی با این اسم یا آن اسم ندارد بلکه مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با بیان اینکه باید کسی مسئول قوه مجریه می‌شود مسائل و مشکلات اصلی مردم را بداند و بتواند آنها را حل کند گفت: اکنون مسئله فوری و اصلی کشور، اقتصاد است و نامزدها باید برنامه‌ها و راه‌حل‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی را به مردم ارائه و آنها را قانع کنند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خامنه‌ای انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند و بر سرنوشت مردم تاثیرگذار است عنوان کرد: مردم همواره در صحنه عمل وفاداری و پایبندی به نظام و دستاوردهای انقلاب را ثابت کرده‌اند و باید با مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو، آینده بهتری را برای این انقلاب رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندان نظام در تلاشند تا با ناامید کردن مردم و به راه‌انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمن ثابت می‌کنیم که نمی‌توانند در برابر اراده مردم کاری از پیش ببرند.

فاضلی با اشاره به اینکه نخبگان، اساتید، فرهیختگان باید با روشنگری در میان مردم حضور یافته و به آنان در انتخاب شایسته و اصلح کمک کنند گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون نقش سرنوشت‌سازی در تعیین امور مملکت داشته و این حضور حداکثری مردم خنثی‌کننده تمامی توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه مهم ترین چیزی که در این دوره، رئیس جمهور اصلح باید برای رفع مشکلات مملکت مد نظر داشته باشد اقتصاد و معیشت مردم است بیان کرد: مردم دچار مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های اقتصادی هستند و باید حتماً راهکاری برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ارائه کرد و در این ‌حوزه اولویت نخست مملکت حل مسائل اقتصادی است.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و جریانهای معاند و منحرف با آوردن انواع فشارهای داخلی و خارجی به انقلاب سعی کردند تا نظام اسلامی ایران تثبیت نشود و ملت از حاکمیت جدا شود گفت: بصیرت و بینش سیاسی مردم، مدیریت و تدابیر مقام معظم رهبری و برکت خون شهید قاسم سلیمانی، سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد و ایران به یک قدرت فرا منطقه‌ای در جهان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه تدابیر مقام معظم رهبری و پیروزی‌های جبهه مقاومت و بصیرت مردم انقلابی باعث شده نه تنها توطئه‌های دشمنان خنثی شود بلکه دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود دور کرده است عنوان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و رأی 95 درصدی مردم به بشار اسد و جبهه مقاومت نشان داده که جبهه مقاومت در دل مردم ورود پیدا کرده است و مردم به افراد انقلابی اعتماد دارند.

فاضلی با بیان اینکه بنده معتقدم تا زمانی که مردم از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت محض می‌کنند هیچ‌کدام از نقشه‌های شوم دشمنان محقق نخواهد شد بیان کرد: تحریم‌ها و تهدیدها سبب فرصت برای نظام اسلامی ایران شد که تحریم صنایع دفاعی، موشکی، لیزری، و دارویی سبب شد تا ایران در صدر کشورهای قدرتمند از لحاظ صنعت دفاعی، لجستیکی، موشکی و دفاعی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به مسئولان نشان داد که باید به داخل کشور متکی باشند و این تحریم‌ها فرصت‌هایی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده که همه موجب برکت برای نظام اسلامی شده است گفت: اینکه برخی از مسئولان مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌ها، مذاکرات برجام و مسائل خارج از کشور ارتباط بدهند واقعاً بی‌انصافی است و بیش از 70 درصد از مشکلات اقتصادی به امور داخلی و سوء‌مدیریت برمی‌گردد و رئیس جمهور اصلح باید تمام مشکلات داخلی را برطرف کند و وسایل لازم را برای اعتلای جامعه فراهم کند.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان کشور باید بدانند که اگر آن مقدار هزینه‌ای که برای رضایتمندی طرف برجام خرج کردند برای شناسایی توانمندی‌های داخلی و اعتماد به جوانان می‌گذاشتند شاهد این همه مشکل در کشور نبودیم افزود: تمام مشکلات و فلاکت‌های کشورهای جهان سوم به دلیل توجه به غرب و اتکا به غرب است و اگر کشور ما بخواهد مسیر پیشرفت و توسعه را بردارد باید توجه به داخل داشته باشد.

وی با بیان اینکه طرح مذاکرات از سوی دشمنان، بهانه‌ای برای سرگرم کردن مسئولان کشور و عدم پیشرفت ایران اسلامی است و دشمنان بارها گفتند که باید کاری کنیم که رشد و پیشرفت ایران متوقف شود گفت: با وجود مشکلات نمود اخلاق متعالی ملت را در توزیع گسترده کمک‌های مومنانه در ایام سختی معیشتی کشور دیده‌ایم که اگر تمام امکانات دولتی بسیج می‌شد شاید نمی‌توانست به اندازه کمک‌های مومنانه مردم برای مستضعفین و محرومان جامعه کمک جمع‌آوری کنند.

فاضلی عنوان کرد: توزیع این کمک‌های مومنانه نشان دهنده اخلاق متعالی در نظام اسلامی ایران است و ملت ایران نشان داده که همواره در صحنه هستند و دارای اخلاق مثال‌زدنی هستند و ملت ما در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند و در انتخابات پیش رو هم حماسه حضور حداکثری خود را به جهان نشان خواهند داد زیرا ملت بصیر ایران مرد میدان و حماسه ساز میدان هستند.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق‌مداری، حفظ حرمت نظام، جلوگیری از اختلاف‌افکنی و تفرقه، جلوگیری از افترا و تهمت و تخریب کاندیداها در دستور کار شورای وحدت استان قرار دارد گفت: تخریب کاندیداها و افترا حرمت شرعی، اخلاقی و عرفی دارد و به هیچ وجه شورای وحدت اجازه نخواهد داد که درگیر این طور مسائل شود زیرا شورای وحدت خود را موظف می‌داند که برای نزدیک شدن قلوب همه افراد و جریان‌های انقلابی تلاش کند.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شورای وحدت همه جریان‌ها و احزاب و گروه‌های فکری را به مهربانی اخوت و اخلاق‌مداری دعوت می‌کند تا خدای ناکرده دشمنان نتوانند از فضای تخریبی و افترا سواستفاده کنند گفت: در فضای مجازی هم باید بیشترین اخلاق‌مداری رعایت شود و اگر جریان‌ها از هم گلایه‌هایی دارند باید این مباحث را فراموش کنند و تنها به کاندیدای انقلابی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت به مردم باید دغدغه اصلی کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری باشد و ما شاهد هستیم آیت‌الله رئیسی با شعار دولت قوی و ایران قوی تنها توجه‌اش به خدمت بی‌منت به مردم است گفت: متاسفانه برخی از افراد خدمت را با منت انجام می‌دهند و خسارت زیادی به ملت می‌زنند و ملت را بدهکار می‌کنند اما باید بدانیم که خدمت بی‌منت به مردم مهمترین راه مقابله با استکبار و جبهه کفر است.

فاضلی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی(ره) اگر کسی می‌خواهد در برابر دشمنان ایستادگی کند باید به مردم خدمت بی‌منت کند عنوان کرد: باید بدانید که مذاکره با کدخدا، خدمت به مردم نیست، اگرچه ما هم با مذاکره عادلانه و منصفانه مخالف نیستیم.

وی با بیان اینکه اولویت مسئولان کنونی باید خدمت به مردم و جلب رضای خداوند و کسب رضایت ولی‌فقیه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند و اکنون این موضوعات از دغدغه‌های آیت الله رئیسی است بیان کرد: یکی از نقاط مثبت فضای مجازی امروز این است که زمینه برای اطلاع‌رسانی و بصیرت افزایی افرادجامعه مهیا شده و شورای وحدت هم در این راستا با ایجاد کانال‌های متعدد برنامه‌های آیت‌الله رئیسی را به اطلاع عموم مردم خواهد رساند.

فاضلی افزود: اگر آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب آینده برگزیده شود به طور قطع مباحث معیشتی و اقتصادی مردم را به مذاکره و برجام گره نخواهد زد و به توان داخلی و تقویت تولید ملی خواهد پرداخت و شرکت‌های تولیدی و صنعتی که به دلایل واهی تعطیل شده‌اند را احیا خواهد کرد.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با بیان اینکه تقویت بنیه داخلی و وضعیت معیشتی و اقتصادی، مدیریت جهادی و خدمت بی‌منت به مردم سرلوحه برنامه‌های آیت‌الله رئیسی است عنوان کرد: خدمت خالصانه به مردم برای آیت‌الله رئیسی بسیار حائز اهمیت است زیرا مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید خالصانه به آنها خدمت‌رسانی کرد.

وی افزود: ایجاد فضای دوگانه سیاست و اقتصاد از سوی دشمن طراحی شده است زیرا دشمنان اهداف خود را فقط در یک جامعه دوقطبی می‌توانند پیگیری کنند و باید کاندیداها توجه داشته باشند که از این شعارهای دو قطبی‌سازی برحذر باشند و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند و کاندیداها باید برنامه‌های خود را با عقلانیت ارائه بدهند.

فاضلی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی شورای وحدت کرمانشاه به‌طور مستقل تشکیل شده و مسئولان این ستادها هم مشخص شده‌اند بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم قدرت چانه‌زنی و اقتدار را افزایش می‌دهد و همه جریانها با همه سلایق سیاسی و فکری مختلف باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند و اصحاب رسانه و صداوسیما یک تکلیف خیلی مهمی دارند که باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای انتشار فهرست نامزدهای شورای شهر اقدامی نکرده‌ایم ولی موضوع انتخابات شورای شهر بسیار مهم است گفت: هزینه‌های ستادهای انتخاباتی شورای وحدت به طور کامل مردمی و از سوی خیرین تامین شده است و تاکنون ریالی از امکانات دولتی استفاده نکرده‌ایم.

انتهای پیام/833/ش

 
برچسب ها: انتخابات
نظرشما
پربازدیدها