کد خبر: ۶۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم، پرداختن به موضوعات فرهنگی است، گفت: حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی در این دوره مجلس شورای اسلامی کم نظیر است البته هنوز در ابتدای راه هستیم.
 
 
 
 
 

به گزارش  آرانیوز از   گرگان  ، غلامرضا منتظری بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برای دستیابی به مقصدش در درجه اول نیازمند کادری متخصص، با انگیزه و پرشور است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم، پرداختن به موضوعات فرهنگی است، افزود: حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی در این دوره مجلس شورای اسلامی کم نظیر است البته هنوز در ابتدای راه هستیم.

منتظری ادامه داد: با حضور حجت الاسلام قمی در راس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، آینده پیش روی این سازمان امیدبخش است و ما وظیفه داریم با تمام ظرفیت یار و یاور آن باشیم.

 

وی یادآور شد: اخلاص یکی از ویژگی‌های برجسته حجت الاسلام ولی نژاد است و زحمات ایشان طی سال‌ها حضور در راس در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان فراموش نخواهد شد.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با حضور حجت‌الاسلام قمی، ریاست این سازمان و مدیران استانی در حال انجام است. حجت‌الاسلام نوراله ولی نژاد پس از 12 سال از مدیرکلی تبلیغات اسلامی استان گلستان تودیع و به جای وی حجت‌الاسلام حسن گرزین به عنوان مدیرکل جدید منصوب شده است.

انتهای پیام/588/ ع

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار