کد خبر: ۶۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه اقتصاد نباید با سیاست قاطی شود، گفت: هر رأی یک سند ضمانت برای تثبیت ارزش‌های نظام است.
 
انتخابات۱۴۰۰|نماینده ولی فقیه در کاشان: باید مدیریت اجرایی کشور را به
 
 

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز در کاشان، ضمن اشاره به شاخصه‌های کاندیدای اصلح اظهار داشت: از مجموع قریب به 600 ثبت‌نام داوطلبان هفت نفر تأیید شدند؛ همه عزیزان سوابق کاری در دولت و حکومت دارند؛ یکی از شاخصه‌ها برای تشخیص دوران کاری داوطلبان را بررسی کنیم تا برای ما ملاک باشیم.

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری یک کار بسیار پرمشغله است، افزود: اگر فردی به خاطر تغافل و عدم درک درست از مسئولیت ریاست جمهوری زیر بار مسئولیت آن نرود، در موفقیت خود قطعا مشکل دارد و بر همین اساس لازم است سوابق آن فرد مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مردم در قبال رأی خود مسئول هستند، ابراز داشت: فهم، شعور و بصیرت در بین مردم به گونه‌ای است که آرامش خاطری برای مسئولیت به وجود می‌آید و جایگاه خود را در نظام می‌دانند و از جایگاه نظام در جهان مطلع هستند و بر همین اساس مردم در این شرایط می‌توانند خوب تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم نباید تحت تأثیر اقدامات سوء دشمنان قرار بگیرند، گفت: رأی مردم نباید متأثر از اقدامات دشمن باشد و دشمن شادکن نشوند؛ هر رأی یک سند ضمانت برای تثبیت ارزش‌های نظام است و این درک در مردم است و باید احساس وظیفه کنند و جایگاه اسلام را نیز قوی جلوه دهند.

 

سلیمانی ضمن اشاره به یکی از دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب مسئولیت رویکرد جوانانه در مسئولیت‌هاست، تصریح کرد: جوان‌گرایی به منزله پیرزدایی نیست و نباید از این سرمایه جوان غافل شویم و با پشتیانی از جوانان از آنان مسئولیت بخواهیم و آنان را به امان خدا واگذار نکنیم و کار را به بدنه جوانان واگذار کنند و این مهم همان تحقق دولت جوان حزب‌اللهی است.

وی با بیان اینکه سیاست و اقتصاد دو مقوله جدا از هم است، تأکید کرد: اگرچه ما اقتصاد سیاسی و سیاست اقتصادی داریم و وقتی بحث تحریم مطرح است نشأت گرفته از سیاست استکبار است؛ امروز که ما می‌بینیم سیاست اقتصادی ما در بخش پولی و ارزی دچار مشکل مشکل می‌شود یک سیاست ددمنشانه وجود دارد اما نباید مسئله اقتصاد را در سیاست قاطی کنیم و چشم طمع به دشمن داشته باشیم و باید به دارایی‌های خود تکیه کنیم و بتوانیم به اقتصاد مقاومتی رو بیاوریم و زیرساخت‌ها درست کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار