کد خبر: ۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
گروه استان‌ها- استان بوشهر از واکسینه شدن ۳۹ هزار نفر علیه بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: روند تزریق واکسن کرونا در استان به گروه‌های هدف بر اساس سند ملی واکسنیاسیون در حال اجرا است.
 

۳۹ هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند اجرا پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر با بیان اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه تأمین شده است اظهار داشت: در اجرا این پروژه 15 میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور تخصیص یافته و لازم است برای تکمیل و افتتاح بر اساس برنامه زمانبندی، پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

وی از اجرا پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پروژه بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کارهای خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا تحولی مهم در عرصه دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

گراوند به طرح واکسیناسیون کرونا در استان پرداخت و با بیان اینکه تاکنون 39 هزار نفر دوز نخست واکسن کرونا در استان دریافت کرده‌‌اند تصریح کرد: برخی از این 39 هزار نفر دوز دوم هم دریافت کرده‌اند و روند تزریق واکسن کرونا در استان به گروه‌های هدف بر اساس سند ملی واکسیناسیون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون به بیش از 80 درصد سالمندان بالای 75 سال واکسن کرونا تزریق شده است افزود: 72 درصد سالمندان بالای 75 سال و 50 درصد جمعیت بین 70 تا 75 سال استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظرفیت بیش از این برای تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف دارد گفت: امید می‌رود با واکسن‌های وارداتی و تولیدات داخلی که در ماه‌های آینده عرضه می‌شود جامعه در برابر کرونا ایمن می‌شود.

گراوند، بالاترین فوتی‌های کرونایی را بالای 60 سال دانست و تأکید کرد: سالمندان بر اساس برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واکسن کرونا را دریافت کنند تا در برابر این بیماری مصون بمانند.

 

وی از بسیج دانشگاه علوم پزشکی برای ایمن‌سازی جامعه در برابر کرونا خبر داد و بیان کرد: سالمندانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند با ثبت‌نام در سایت تعیین شده نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار