کد خبر: ۶۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت کرد؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

 

به گزارش خبرنگار آرانیوز ، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (یکشنبه 9خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه 54 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه رئیس جمهور به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرانی‌ها. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع کاهش جوجه‌ریزی و جلوگیری از افزایش مجدد قیمت مرغ.

- تذکرابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان به همراه 47 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها با اصناف و بازاریانی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند.

- تذکرعباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات : لزوم اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص تعویق یا لغو آزمون وکالت و یا سایر آزمون‌ها. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بیشتر بر هلدینگ صنایع عمومی شستا، ضرورت اصلاح عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در جهت افزایش رضایتمندی ذینفعان.

- تذکرمهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم حذف نقشه جعلی ایران از پیج رسمی دکتر جهرمی. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در فضای مجازی.

- تذکرمحمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به وزیر نیرو: دلیل کم کردن آب خروجی سد کرخه به خصوص در شهرستان شوش و کرخه با توجه به نیاز مبرم کشاورزان در زمان فعلی چیست؟. همچنین تذکر به وزیر جهادکشاورزی: دلایل عدم خرید کلزا در فصل برداشت این محصول و سردرگم ماندن کشاورزان استان خوزستان چیست؟

- تذکررسول فرخی میکال نماینده مردم نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تسریع در خصوص تجهیز تنها زمین فوتبال شهرستان سیاهکل. همچنین تذکر به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در حل مشکلات تنها بیمارستان لاهیجان در شرایط حساس کرونا و ضرورت پیگیری بازگشایی دو بیمارستان 22 آبان و سیدالشهدا. همچنین تذکر به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم انجام توافق بر اساس لغو تمامی تحریم‌ها با توجه به وضعیت موجود کشور. همچنین تذکر به همراه 30 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه ویژه به معیشت مردم با توجه به مشکلات کرونا و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها.

- تذکرفرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در روکش نمودن آسفالت و رفع نواقص روشنایی شب محور پاکدشت- شریف آباد- تهران.

- تذکرعلی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم بازدید وزیر بهداشت از استان ایلام.

- تذکراحمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به وزیر کشور: لزوم جبران خسارت آتش‌سوزی به باغداران و کشاورزان مناطق احمدی، سیاهو و کهور و ضرورت استقرار خودروهای آتش‌نشانی در این مناطق.

- تذکرمحسن فتحی نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران به  وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ترمیم آسفالت جاده‌های استان کردستان و همچنین لزوم تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر و تسهیل صدور سند مالکیت آنها. همچنین تذکر به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به کیفیت اینترنت در بخش‌های توابع شهرستان کامیاران، همچنین لزوم جبران ضرر و زیان بابت ناهماهنگی بین هزینه‌های پرداختی و کیفیت اینترنت خانگی./

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار