کد خبر: ۶۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
گروه استان‌ها- اهالی روستای تاکسیسه از توابع شهرستان محروم مارگون به دلیل نبود زیرساخت‌ها اولیه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
 

روستای

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از یاسوج، روستای تاکسیسه از توابع شهرستان مارگون در 85 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و این روزها ساکنان آن به دلیل نبود امکانات و زیرساخت‌های اولیه به سختی گذران زندگی می‌کنند.

یکی از اهالی روستای تاکسیسه از اجرا نشدن طرح هادی ابراز گلایه می‌کند و می‌گوید: از سال 97 نامه‌نگاری‌های لازم برای این مهم انجام شده ولی هنوز اقدامی انجام نگرفته است.

وی ایجاد روشنایی معابر و اصلاح شبکه برق را ضروری دانست و افزود: در این زمینه تاکنون دوبار پرونده تکمیل شده و آماده واگذاری به پیمانکار بوده ولی متاسفانه می‌گویند بودجه به اندازه کافی موجود نیست.

 

یکی دیگر از اهالی روستای تاکسیسه بهآرانیوز گفت: بهسازی جداول کشاورزی از خواسته‌های به‌حق مردم بوده زیرا شغل اصلی اهالی کشاورزی و دامداری است و انتظار داریم در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی تدبیری کند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه گاز در روستای تاکسیسه اجرایی شده و باید تست فشار انجام تا مردم از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شوند و در واقع مردم برای نصب علمک اقدام کنند.

یکی دیگر از اهالی تاکسیسه می‌گوید: انتظار داریم برای تامین آب شرب سالم اهالی این روستا تدبیری اندیشیده شود.

محمدباقر قائمی فرماندار مارگون بهآرانیوز گفت: مشکلات مطرح شده توسط مردم بررسی و اقدام لازم در راستای رفع مشکلات انجام می‌شود.

 

 
برچسب ها: مناطق محروم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار