کد خبر: ۶۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان بوشهر گفت: با فعالیت ستادهای انتخاباتی این شورا، شور انتخاباتی در بین مردم استان بوشهر افزوده شده است.
 
 
انتخابات ۱۴۰۰| رئیس شورای وحدت استان بوشهر:
 
 

به گزارش آرانیوز، از بوشهر‌، نخستین جلسه ستاد انتخاباتی شورای وحدت استان بوشهر صبح امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت تبیین اهداف و آیین‌نامه عملیاتی و تکمیل چارت ستادی برگزار شد، رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی به برپایی ستادهای انتخاباتی همسو در سطح استان و هم جهت با دیگر ستادهای انتخاباتی، تأکید کردند.

سد محمد هاشمی‌فرد در این جلسه با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد مردم برخوردار است اظهار داشت: تعدد ستادهای انتخاباتی و شور و اشتیاق همگانی برای برپایی ستادها، از عمق نفوذ کاندیدای جبهه انقلاب در قلب مردم نشان دارد و این ارزش و دستاوردی است که باید قدر آن دانسته شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان بوشهر افزود: با فعالیت ستادهای انتخاباتی این شورا در سطح استان، به شور انتخاباتی در بین مردم افزوده شده است.

 

در ادامه این جلسه چارت تشکیلاتی ستاد انتخاباتی شورای وحدت استان بوشهر، برای عملیاتی شدن، به تصویب اعضا رسید و وظایف هر یک تبیین و تشریح شد.

دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر افتتاح شد

دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر با حضور رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان و دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر افتتاح شد

در این جلسه برنامه‌های عملیاتی و جامعه هدف و برنامه‌های راهبردی جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.

در این نشست ضمن معرفی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر به‌عنوان مشاور رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در امور رسانه و فضای مجازی استان مقرر شد دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر به‌عنوان قرارگاه فضای مجازی در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار