کد خبر: ۶۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
گروه استان‌ها-سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان از مصوبات نشست ستاد استانی با محوریت انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در اماکن سر پوشیده ممنوع و فقط در فضای باز با رعایت فاصله‌گذاری امکان‌پذیر است.

 

مصوبات نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با محوریت انتخابات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از اصفهان، حجت‌الله غلامی شامگاه امشب در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با محوریت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: با مطرح شدن دستور العمل بهداشتی انتخابات 28 خرداد مصوباتی به تصویب رسید.

وی افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی در اماکن سر پوشیده مانند مساجد، سالن اجتماعات، تالارهای پذیرایی و .. ممنوع است ولی تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز، استادیوم‌ها، مدارس و مراکز آموزش عالی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی 8 متر مربع برای هر نفر و حضور 30 درصد ظرفیت مجاز است.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف شدند  فضاهایی که قابلیت برگزاری اینگونه مراسم را دارند در اختیار فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها قرار بدهند، گفت: با این اقدام برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم انتخابات در آن با رعایت کامل پروتکل‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/166/ز

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار