کد خبر: ۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تدفین شهدای گمنام در بندر شهید رجایی:
راستاد با بیان توفیق میزبانی شهدای گمنام در بندر شهید رجایی، گفت: خدا را شاکر هستیم و افتخار می‌کنیم که بزرگ‌ترین بندر بازرگانی و اقتصادی کشور، مزین و متبرک به وجود مطهر شهدا شده است.

به گزارش آرانیوز از هرمزگان، «محمد راستاد» مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آیین تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع بندری شهید رجایی اظهار داشت: فعالیت شبانه‌روزی و بدون وقفه در بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور، که چرخ‌های اقتصادی میهن‌مان را به حرکت در می‌آورد، مدیون و مرهون خون شهدا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: قبور مطهور شهدا در جوار بندر شهید رجایی، به ما یادآوری می‌کند که آرامش و امنیت همه ما، حاصل جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا است.

راستاد گفت: همکاران خدوم بندر شهید رجایی و سازمان بنادر و دریانوردی، در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با این عزیزان تجدید بیعت می‌کنند و پیمان می‌بندند که همواره به آرمان‌های آنها وفادار بمانند.

وی افزود: خدمت خالصانه و بی‌منت، مایه خشنودی شهدا و خدای ناکرده، سستی و کاهلی در ایفای وظایف، باعث رنجش و نارضایتی شهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه تاکید کرد: سال‌ها و حتی قرن‌ها سپری خواهد شد و این قبور مطهر بر تارک این مکان خواهد درخشید و میعادگاه شیفتگان حقانیت و عدالت خواهد بود.

راستاد گفت: آیندگان خواهند دید که نسلی از فرزندان این آب و خاک، چگونه تا پای جان به عهد خود وفادار ماندند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار