کد خبر: ۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از قرائت و بررسی عملکرد این کمیسیون در سال اول مجلس یازدهم در نشست عصر امروز (سه‌شنبه) خبر داد.

گزارش عملکرد سال اول کمیسیون آموزش  مجلس بررسی شد

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آرانیوز در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 4 خردادماه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه گزارش عملکرد کمیسیون آموزش در اجلاسیه اول مجلس یازدهم مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت که این موضوع دستور کار اول این کمیسیون بود.

وی افزود: تصویب طرح جهش تولید دانش‌بنیان، تصویب طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، تصویب طرح تعیین و تکلیف دانشیاران نهضت سواد‌آموزی  قبول شده در آزمون و تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان بخشی از مصوبات کمیسیون مجلس یازدهم در سال اول است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش بررسی لایحه کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه فنی و حرفه‌ایی بود که پیشنهادات در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی قرار شد در نشست آتی کمیسیون این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد که در نهایت بعد از تصویب در کمیسیون در صحن مجلس تعیین و تکلیف خواهد شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار