کد خبر: ۶۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
گروه استان‌ها- رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کماکان در استان مازندران ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری  آرانیوز از بابلسر، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد خدمات‌رسان به محرومان در وقایع و رخدادهای مختلف حامی و پشتیبان اقشار مختلف مردم بوده است. 

نهادی که همواره بدون کوچکترین انتظار پای کار بوده و در میدان عمل اقدامات موثری را در راستای مقابله با بحران‌های اجتماعی و فرهنگی برداشته و نمونه اخیر آن بحث شیوع کرونا و همه‌گیری این ویروس در کشور بوده که بعد از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به میدان آمد و حرکت گسترده‌ای از همدلی، هم‌صدایی، وحدت و کمک مومنانه در سطح روستاها، شهرها و استان‌های کشور شکل گرفت.

شهرستان بابلسر نیز از این قائله مستثنا نبوده و از روز آغاز این حرکت عظیم مردمی با حمایت مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج تاکنون بیش از ده‌ها هزار بسته را به صورت متمرکز و غیر متمرکز تهیه و با حفظ کرامت و جایگاه والای انسانی در میان محرومین و نیازمندان توزیع کرده است. امروز نیز مصادف با سالروز حماسه عظیم سوم خرداد و در هفتمین مرحله از این رزمایش، حدود 2000 بسته دیگر بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود تا بار دیگر سفره محرومین رنگین و لبخند رضایت بر چهره‌شان نقش ببندد.

سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 30 هزار بسته به صورت متمرکز و بیش از 70 هزار بسته به‌صورت غیرمتمرکز در سطح شهرستان بابلسر در قالب رزمایش کمک مومنانه جمع آوری و در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: در این مرحله نیز با کمک همه نهادها، دستگا‌ه‌ها، خیرین و مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج که به‌نوعی محور این کار بودند، تعدادی بسته دیگر جمع‌آوری شده و به تفکیک و متناسب لیست نیازمندی‌هایی که احصا شده و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته به صورت محلی و تفکیکی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان بابلسر اظهار داشت: در مورد رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب که امر فرمودند رزمایش گسترده و مومنانه در سطح کشور انجام گیرد و عده ای هستند که در این شرایط زندگی شان به سختی اداره می‌شود، تکلیف شرعی بر ما است و امر ولایت است که ما بتوانیم به مردم کمک کنیم.

وی افزود: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و کمک مومنانه، یک هزار و 700 بسته معیشتی توسط مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و سپاه بابلسر با همکاری، همدلی و کمک مومنانه مردم بابلسر تهیه و جهت توزیع بین نیازمندان به پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات تحویل داده شده است تا با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مجمع خیران، شناسایی و حمایت جدی از محرومانی است که در زندگی روزمره شان در طول سال با مشکل روبه رو هستند، خاطرنشان کرد: از اسفند سال 98 تاکنون بیش از 30 هزار بسته معیشتی به‌صورت متمرکز و حدود 70 هزار بسته معیشتی به‌صورت غیرمتمرکز در سطح شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بابلسر خاطرنشان کرد: تا زمان رفع کامل محرومیت‌ها و تا هر زمان که تشخیص داده شود که باید به محرومان کمک کرد این رزمایش ادامه خواهد داشت.

طلوعی تصریح کرد: معتقدم که هر زمان دست مردم بالای سر ما باشد، ما قدرتمند هستیم و سیاست ما نیز خدمت به مردم به ویژه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار