کد خبر: ۶۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):
حجت‌الاسلام «معبودی» گفت: انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند مسیر منحرف شده را به مسیر اصلی برگرداند.

به گزارشآرانیوز از قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در نشست بصیرتی روحانیون شهرستان آبیک اظهار داشت: ما امروز در شرایط حساسی قرار گرفتیم و در سختی‌های زیادی زندگی می‌کنیم و اگر از انقلاب نگوییم، آیندگان در مورد ما قضاوت خوبی نمی کنند.

وی افزود: روحانیون دو وظیفه اساسی در فعالیت های انقلابی دارند که اولین آن دعوت مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است به دلیل اینکه انقلاب بدون حضور مردم ناقص است و بدون مردم اگر علی بن ابی طالب هم باشید کاری نمی‌توانید انجام دهید و رکن اساسی انقلاب مردم هستند.

حجت‌الاسلام معبودی ادامه داد: نباید این گمان و عادی انگاری ایجاد شود که اگر خودمان را از فعالیت های انقلاب کنار کشیدیم دشمن از سر ما دست برمی‌دارد زیرا اگر دشمن مسلط شود اول مساجد و روحانیون را مورد حمله قرار می دهد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات به عنوان شب قدر یاد می‌کنند که اگر انتخابات به شکل صحیح انجام شود تقدیرات چهار ساله کشور رقم خواهد خورد و انتخابات می‌تواند مسیر منحرف شده کشور را به مسیر اصلی برگرداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اضافه کرد: انقلاب و ولایت نعمت های الهی هستند و تنها کشوری که پرچم ولایت ائمه معصومین (ع) را در دنیا بلند کرده است این کشور است و طبق آیه قرآن تضعیف نظام کفران نعمت الهی است.

وی افزود: وظیفه بعدی ما انتخاب رئیس جمهور اصلح است که بعد از انقلاب ۴ گفتمان در ایران قدرت را در دست گرفتند از گفتمان سازندگی و اصلاحات و عدالت و اعتدال شامل می‌شوند که چند نقطه مشترک دارد و این چهار گفتمان که برخی در ابتدای و برخی در اواسط و برخی در انتهای این نقاط مشترک را دنبال می‌کردند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: اولین نقطه مشترک آن حیاط خلوت غرب کردن کشور و دومین نقطه مشترک کنار زدن صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند و ایجاد طبقه انحرافی و اشرافی و سومین آن تقابل با اصول انقلاب مخصوصاً خیمه انقلاب که ولایت است چهارمین آن راه حل مشکلات کشور را بیرون از کشور دانستن است و مورد بعدی آن همه دنیا را خلاصه کردن در غرب و آن هم آمریکا و آخرین مورد تمرکز در اقتصاد نفتی به جای اقتصاد مقاومتی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان داشت: سه جبهه از اوایل انقلاب در مقابل امام ایستادند که جبهه ‌اول در رأسش آمریکا و اسرائیل بود و جبهه دوم اشرافیت طلبان بودند و جبهه ی بعدی آدم‌های منحرفی بودند که در دشمنی خود با انقلاب و امام ایستادند که نمونه آن شیخ علی تهرانی بود و به تعبیر مقام معظم رهبری این جبهه ها شکست خوردند و البته از بین نرفتند.

وی افزود: ما بعد از امام خمینی این سه جبهه را در مقابل نظام و رهبری و ملت دیدیم که بعضی‌ها فکر می‌کردند که اگر ما با آمریکایی‌‌ها مذاکره داشته باشیم به ما احترام خواهند گذاشت که نمونه بارز آن محمدرضا شاه بود که کشور را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده بود و او را بعد از پیروزی انقلاب نیز حتی به آمریکا راه ندادند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: منطق آمریکایی‌ها منطق زور می باشد و زبان دیگری نمی فهمند و در این جنگ ۱۲ روزه نیز مشاهده کردیم که می‌خواستند غزه را نابود کنند و نشان داد که دشمن بنیادی جمهوری اسلامی زبان زور می فهمد و زبان مذاکره را نمی فهمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین خاطر‌نشان کرد: جبهه دنیا طلبان و اشرافیت طلب به حکومت چسبیده‌اند و نمی‌خواهند جدا شوند و وزیری که افتخار عدم‌کارکرد در دولت را دارد به خود اجازه می‌دهد که در انتخابات ثبت‌نام بکند و منحرفین ساده لوح هم پیاده نظام دشمن هستند و حجت ما اگر می‌خواهیم در جریان انقلاب اسلامی این سه جبهه را شکست دهیم باید اولاً در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و دوما اینکه انتخاب اصلح را در انتخابات مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار