کد خبر: ۶۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
فتح خرمشهر، فتح خون/ استاندار کرمانشاه:
«بازوند» گفت: رزمندگان اسلام با رشادت و شجاعت برگرفته از مکتب عاشورا برای حفظ و پاسداری از این آب و خاک از خودگذشتگی کردند و باید این درس مقاومت و ایثار به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه شود.

درس مقاومت و ایثار به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه شده استبه گزارش آرانیوز از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه با صدور پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 

رزمندگان اسلام با رشادت و شجاعت برگرفته از مکتب عاشورا برای حفظ و پاسداری از این آب و خاک از خودگذشتگی کردند و باید این درس مقاومت و ایثار به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه شود.

 فرزندان این مرز و بوم با باور و ایمان قلبی روایتگر حدیث شجاعت و پایداری برای دفاع ارزش ها و آرمان های متعالی شدند و با اراده پولادین در مصاف با دشمن متجاوز و حامیانش پیروز شدند تا درسی فراموش نشدنی را به دشمنان این مرز و بوم بیاموزند.

 سربازان ولایتمدار و مردم قهرمان در خرمشهر و هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از مقتدای خویش در برابر رژیم بعث عراق و نظام سلطه ایستاند و به همگان نشان دادند که با اتحادی بی نظیر، ایستادگی، مقاومت و الگوگیری از مکتب مقدس عاشورا چگونه می توان در جنگی نابرابر ایستاد و به پیروزی دست یافت.

 امروز وظیفه داریم رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان برای جوانان تشریح، تبیین و تکرار کنیم و بی شک فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پایداری فرزندان دلیر این سرزمین درسی برای آیندگان است زیرا بعد از جنگ تحمیلی نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) در قامت مدافعان حرم و سربازان در جنگ با اندیشه های تکفیری جامه شهادت را برتن کرده و جلوه های از ایثار، فداکاری، شجاعت و رشادت را دوباره به نمایش گذاشتند.

 بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و پیروزی ظفرمند و شکوهمند حماسه سازان خرمشهر قهرمان که با تکیه برنیروی اراده و ایمان در تاریخ این سرزمین ماندگار شدند، به روح بلند امام راحل (ره) و شهدای ایران اسلامی در آوردگاه های ایستادگی ملت درود می فرستیم و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بر ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه تأکید می کنیم.

نقش آفرینی مردم صبور، غیور و ولایتمدار در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز شاهد نمایش شکوهمند و اقتدار ایران اسلامی در انتخاباتی باشکوه باشیم و قوی تر از همیشه مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز را با وفاق و همدلی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار