کد خبر: ۶۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مزار شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در قم عطرافشانی و غبارروبی شد.

مزار شهدای عملیات «بیت‌المقدس» در قم غبارروبی شدبه گزارش خبرنگار آرانیوزاز قم، مزار شهدای والامقام عملیات «بیت‌المقدس»، امروز (دوشنبه) به‌مناسبت سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در دو گلزار شهدای «سوم خرداد» و «شیخان» قم عطرافشانی و غبارروبی شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سخنانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، به‌خصوص بیش از ۲۰۰ شهید قم در عملیات «بیت‌المقدس»، بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهیدان عزیز و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: خاطره این روز، همیشه در تاریخ دفاع مقدس زنده و جاویدان است، این شجاعت‌ها، غیرتمندی و ایثارگری‌ها سینه به سینه منتقل می‌شوند تا نسل‌های انقلاب بدانند که امنیت، آرامش و عزت امروز را مدیون چه ایثارگری‌هایی هستند.

در این مراسم، از طرح هوشمندسازی قبور مطهر شهدا به‌وسیله «کیو.آر کد»، که به‌همت معاونت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با همکاری بنیاد شهید و ستاد کنگره شهدای استان اجرا شده است، رونمایی شد.

همچنین در این مراسم که حجت‌الاسلام «لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «احمد حاجی‌زاده» رییس ستاد کنگره شهدای قم و جمعی از فرماندهان سپاه، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند، ابتدا مزار ۶۰ شهید در گلزار شهدای «سوم خرداد» و سپس مزار سایر شهدای آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای «شیخان» قم عطرافشانی و غبارروبی شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار