کد خبر: ۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
گروه استان‌ها - استاندار کردستان با بیان اینکه همه مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا در استان فراهم است، از همه کردستانی‌ها خواست که با انگیزه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

استاندار کردستان: مقدمات برگزاری ‌انتخابات سالم و با مشارکت بالا را ‌فراهم کرده‌ایم‌

 

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از سنندج، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و محوطه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعه افتخارآفرین آزادسازی خرمشهر، متعلق به همه نسل‌ها است.

وی سخنان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، را بیانگر خلوص، پاکی، صفا، صداقت و وحدت مردم و رزمندگان آن زمان دانست و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یک افتخار ملی بوده که باید همواره برای نسل جوان امروزی تبیین شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نماد شجاعت، استقامت و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب است، تصریح کرد: اگر امروز دشمن جرأت تجاوز و حضور در منطقه را ندارد به دلیل شکست‌های پی در پی و مقاومت و ایستادگی مردمی بوده که همواره پای این نظام و انقلاب ایستادند.

 

وی افتخار و اقتدار کنونی نظام را برگرفته از حماسه و افتخارآفرینی‌های حماسه سوم خرداد دانست و بیان کرد: باید حماسه بزرگ فتخ خرمشهر را یک افتخار دانست چراکه اگر امروز ملت ایران در برابر سخت‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی مقاومت کرده و همواره پای نظام هستند، حاصل همان رشادت‌ها و توانمندی‌هایی است که در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر به نمایش گذاشته شد.

مرادنیا در پایان سخنان خود گریزی به انتخابات پیش‌رو زد و با بیان اینکه همه مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا در استان فراهم است، از همه کردستانی‌ها خواست که با انگیزه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال به تمام کسانی که در راه اعتلای کشور و خدمتگزاری مردم گام برداشته، توان و سلامتی عطا کند تا مملکت از گزند دشمنان به دور و همچنان زیر سایه عنایت رهبری مستدام پیش رود.

انتهای پیام/481/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار