کد خبر: ۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
گروه استان‌ها-فرمانده سپاه استان کرمان گفت: شهید سلیمانی در پایان جنگ سه گردان را به مقابله با دشمن فرستاد تا خرمشهر را حفظ کند و حفظ خرمشهر در پایان جنگ مدیون تدبیر راهبردی حاج قاسم است.

فرمانده سپاه استان کرمان: حفظ خرمشهر را مدیون تدبیر راهبردی حاج قاسم هستیم

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از کرمان ، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم رونمایی از یادبود سردار دل‌ها در روستای قنات ملک رابر زادگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و خانواده شهید سلیمانی در جوار قبور مطهر شهدای این روستا و مرقد والدین گرانقدر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سیدالشهدای جبهه مقاومت و گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: سه ویژگی اخلاص، سختی پذیری و نگاه بلند و آینده نگری شهید سلیمانی باید در مدیران ما نهادینه شود.

وی با بیان اینکه این ویژگی‌های شهید سلیمانی بن بست‌شکن است چرا که مکتب امام و مکتب حاج قاسم، مکتب عاشوراست گفت: مکتب شهید سلیمانی باید سرلوحه انتخاب اصلح ما در انتخابات قرار گیرد چرا که این تفکر، راه برون رفت از مشکلات کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عدم موفقیت ایران در آغاز جنگ بیان کرد: در آن زمان رئیس جمهور ما یک لیبرال بود و تفکر یک لیبرال که زمین را بده و زمان را بگیر باعث شد کمکی برای حفظ خرمشهر نشود و با این نگاه خرمشهر ما با وجود مقاومت جانانه تاریخی سقوط کند.

وی با بیان اینکه آن زمان تفکر پوسیده لیبرال غربی بر کشور ما حاکم بود و ما از این تفکر ضربه خوردیم گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرماندهی کل قوا را از بنی‌صدر گرفت و مجلس هم وی را از ریاست جمهوری عزل کرده و در نهایت از کشور فرار کرد.

سردار معروفی اشاره به اینکه بعد از آن بود که با حاکم شدن تفکر انقلابی شهید رجایی بر مسند کشور شاهد تحولات بزرگی در جنگ بودیم افزود: در 10 ماه چهار عملیات بزرگ اتفاق می‌افتاد که بزرگ‌ترین آن فتح خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه انقلابی کسی است که به فرمان امام گردن نهاده و سپر برای ملتش شود تصریح کرد: کسی که به سادگی از کنار ناملایمات مردم عبور کند انقلابی نیست؛ در هر جایگاهی که می‌خواهد باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اینها نتیجه تفکر انقلابی است و این تفکر و نگاه انقلابی است که باعث می‌شود شهید سلیمانی یک تنه نگاه جهان اسلام را نسبت به  حقیقت انقلاب اسلامی و حقیقت شیعه عوض کند گفت: ما باید تفکر مرد میدان را در وجود خودمان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز کشور ما گرفتار همین تفکر بوده و نگاه به بیرون و نگاه به غرب تفکر نولیبرال است بیان کرد: تفکر نولیبرال تفکری است که توجهی به توانمندی داخل ندارد و در جریان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری دیدیم که برخی چگونه جریان انقلاب و دلسوزان نظام را یکی پس از دیگری زدند.

سردار معروفی با بیان اینکه در جریان انتخابات مقابله با تفکر امامین انقلاب، تفکر انقلاب و حاج قاسم را دیدیم گفت: انتشار صوت سخنان وزیر امور خارجه یک  حرکت حساب شده بود و البته کسانی هم با الفاظی دیگر همین مسئله را مطرح کرده و تلاش کردند تا مرد میدان جهان اسلام را بزنند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم چرا که امروز تفکر نولیبرال غربی با تمام توان در برابر اندیشه انقلابی قرار گرفته است افزود: برخی می‌گویند ما به واسطه اینکه لباس دفاع از این کشور را به تن داریم نباید سخنان رهبر معظم انقلاب را تبیین کنیم؛ اگر این سخنان را ما، ائمه جمعه و دیگران برای جامعه تبیین نکنند چه کسی باید از انقلاب و آرمان حاج قاسم دفاع کرده و آن را حفظ کند؟ ضد انقلاب!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه راه برون رفت از تمام مشکلات کشور تفکرات شهید سلیمانی است گفت: در ایام انتخابات هوشیار باشید و ببینید دشمن از چه کسی  و چه تفکری حمایت کرده و برای چه کسی کف و دست می‌زند.

وی با اشاره به اینکه تفکر نولیبرال هیچ وقت در برابر مشکلات مردم سینه سپر نمی‌کند و این تفکر انقلابی است که اروند را می‌شکافد تصریح کرد: تفکر انقلابی خط‌شکن و بن‌بست‌شکن است و عزت و شرف ملت ایران را رقم می‌زند.

 

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی هم در فتح خرمشهر نقش تاثیرگذاری داشت و هم در پایان جنگ در حفظ خرمشهر اثرگذار بود، یادآور شد: شهید سلیمانی در پایان جنگ سه گردان را به مقابله با دشمن فرستاد تا خرمشهر را حفظ کند و حفظ خرمشهر در پایان جنگ مدیون تدبیر راهبردی حاج قاسم است.

وی با بیان اینکه باید نقش حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت و مدیریت راهبردی جهان اسلام در هم ببینیم گفت: این حاج قاسم مردم کرمان را به پشتیبانی از ولایت سفارش کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از خرمشهرها گفته‌اند اما این خرمشهر و این خرمشهرها چه هستند افزود: حرکت 28 خرداد و انتخابات ملت ایران یکی از این خرمشهرها است که مردم ما باید در آن حماسه آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در فضای سایبر جنگ احزاب سیاسی راه انداخته و در این شرایط وظیفه ما چیست و در این صحنه بزرگ چه وظیفه‌ای داریم ادامه داد: دشمن با عملیات روانی قصد دارد مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کند و امام المسلمین ما را به حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق‌های رای فراخوانده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شاخص‌ها را در انتخاب اصلح مشخص کرده‌اند گفت: دشمن به دنبال گرفتن تفکر مقاومت، جهاد و شهادت از این ملت است اما مکتب حاج قاسم این اجازه را نمی‌دهد.

انتهای پیام/511/ش

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار