کد خبر: ۶۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز با اشاره به تلاش دشمن در جنگ نرم گفت: هنرمندان مومن و انقلابی برای تربیت جوان و نوجوانانی در تراز انقلاب سلامی به تولید اثر بپردازند.

جشنواره

 

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از شیراز، جشنواره "شعر خرمشهر" به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط کانون بسیج هنرمندان سپاه محمدرسول‌الله شیراز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در این مراسم با تصریح بر اینکه در عملیات بیت‌المقدس تعداد زیادی شهید و مجروح دادیم اما متاسفانه در بحث جنگ نرم روزانه شاهد تلفات هستیم اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند "در این راه، ما خرمشهرها در پیش داریم و این به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی خواهد بود".

وی با بیان اینکه در آن روزهای سخت محاصره خرمشهر دشمن نتوانست این شهر عزیز را تصرف کند اما امروز در جنگ نرم خانه‌های ما را تصرف کرده و با فضای مجازی و ماهواره اذهان کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: دشمن می‌داند که در جنگ سخت حریف ما نخواهند شد به همین دلیل به دنبال تکرار دوره رنسانس است و وظیفه ما در این میدان بسیار سنگین است.

 

بنایی آمار اعتیاد، طلاق و جرائم عمد و ناهنجاری‌های اجتماعی را از تلفات این جنگ نرم دانست و ادامه داد: تلفاتی که اگر در جنگ هشت ساله می‌دادیم باعث افتخار بود اما امروز باعث شکستگی است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی با تصریح بر اینکه فلسطین با سنگ با اسرائیل مقابله می‌کرد اما بعد از چهل سال مقاومت، امروز دارای موشک شده و اسرائیل درخواست آتش‌بس می‌کند که این پیروزی در اثر مقاومت مردم فلسطین به دست آمده، تأکید کرد: اگر ما نیز در جمهوری اسلامی این مقاومت را ادامه دهیم، پیروز هستیم و امید به نصر الهی داریم اما اگر غافل شویم شاهد تلفات روزانه خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش هنرمندان مومن و انقلابی برای تربیت جوان و نوجوانانی در تراز انقلاب سلامی، گفت: نقش هنرمند نقشی بی‌نظیر است که می تواند گاهی با یک کتاب، شعر و فیلم سینمایی، کار هزاران ساعت سخنرانی و نشست روشنگری را انجام  دهد.

به گزارش آرانیوز در پایان این مراسم از شش اثر منتخب از 50 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره شعر خرمشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/424/ح

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار