کد خبر: ۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاریآرانیوزاستان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جاسم محمدی فارسانی با اشاره به اهمیت آموزش مواجه با بلایای طبیعی و بحران‌ها و نجات انسان‌ها بیان کرد: این طرح در راستای ارائه آموزش‌های رایگان شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی به مددجویان در خانه‌های مدیریت بحران هلال سراسر استان برگزار شد.

وی بیان اینکه در مرحله نخست طرح ملی یاس در سال گذشته، ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان دوره‌های آموزشی را پشت سر گذاشتند افزود: با توجه به نتایج مثبت و موفقیت‌آمیز این طرح مرحله دوم نیز با حضور ۲۵۰ مددجو در خانه‌های مدیریت بحران هلال برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زمان آغاز مرحله دوم طرح یاس را خردادماه عنوان و مطرح کرد: در این طرح مددجویان در دو بخش تئوری و عملی شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی را توسط مربیان هلال احمر آموزش دیدند تا در زمان بروز حوادث جان خود و دیگران را نجات دهند.

محمدی اضافه کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت مخاطبان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث، سوانح و نحوه مقابله با آنها از دیگر اهداف اجرای طرح یاس در سطح استان خواهد بود.

46

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار