کد خبر: ۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آغاز بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی الیگودرز خبر داد .

آسفالت و بهسازی راههای روستایی الیگودرز آغاز شد

 

 

 

به گزارش  آرانیوز از لرستان ، مصطفی ملکی صادقی در این رابطه گفت: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰، بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان براساس شاخص های سازمانی و میزان برخورداری از راه مناسب روستایی پیشنهاد و عملیاتی شده است.

وی افزود: در قالب این برنامه احداث ابنیه فنی محور بزنویدامامزاده، احداث محور روستایی گلی چاس به طول ۸ کیلومتر، محور سرتنگ برزه ۸ کیلومتر، راه روستایی سران ۷ کیلومتر، تکمیل زیرسازی محور بزنویدامامزاده به طول ۲۸ کیلومتر که در حال حاضر ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در دستور کار است.

معاون اداره کل راهداری استان ،آسفالت محورهای روستایی کانه سرخ، خرسیون، کاظم آباد، کیزان دره و بزنوید_امام زاده به طول ۱۸ کیلومتر را از دیگر پروژه های قابل اجرا در الیگودرز عنوان کرد و گفت: در اواخر اردیبهشت ماه عملیات قیرپاشی محورهای خرسیون، ده صید، کاظم آباد و هوه به طول ۶ کیلومتر انجام شد که در حال حاضر آسفالت کاظم آباد به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

ملکی صادقی ادامه داد : علاوه بر این در حوزه فنی نیز ۵ راهدارخانه چالشیر، شول آباد، فرسش، بزنوید و گله بادوش در سال ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر اینکه، در سفر وزیر راه و شهرسازی در مورخ ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شن ریزی ۲۰۰ کیلومتر و آسفالت ۹۰ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در لرستان مصوب شد که تاکنون ۱۴۵ کیلومتر شن ریزی و ۶۲ کیلومتر آسفالت در قالب این مصوبات اجرایی شده است که سهم شهرستان الیگودرز از این میزان ۲۹ کیلومتر آسفالت و بیش از ۶۰ کیلومتر شن ریزی بوده است.

46

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار