کد خبر: ۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مدیر گروه علمی نظامی و جغرافیای مرکز تاریخ دانشنامه دفاع مقدس:
«خدادادی» گفت: دانشنامه دفاع مقدس، منبع و مرجع کاملی از اسناد و تاریخ دوران دفاع مقدس است.

 

دانشنامه دفاع مقدس‌ منبع کاملی از تاریخ جنگ تحمیلی است

 

 

 

«عبدالرضا خدادادی» مدیر گروه علمی نظامی و جغرافیای مرکز تاریخ دانشنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار آرانیوز از قزوین،‌ اظهار داشت: دانشنامه دفاع مقدس منبع و مرجعی است که اطلاعات کامل و جامعی از دوران دفاع مقدس به صورت خلاصه و فشرده در اختیار مخاطب و پژوهشگران قرار می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه دوران دفاع مقدس در یک بازه طولانی هشت ساله انجام شده، قطعا دارای مطالب در حوزه‌های نظامی، فرهنگی و اعتقادی زیادی است و جمع‌آوری همه آنها در یک مجلّد به نام دانشنامه دایرة المعارف دفاع مقدس امر کاملا اجتناب ناپذیری است.

خدادادی با تاکید بر دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نگارش دایرة المعارف جنگ بوده و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر همین اساس اقدام به راه‌اندازی و آموزش پژوهشگران در حوزه دانشنامه نویسی دفاع مقدس در سراسر کشور کرده است.

‌مدیر گروه علمی نظامی و جغرافیای مرکز تاریخ دانشنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: قزوین یکی از استان‌های در حال نگارش دانشنامه دفاع مقدس است که امیدواریم با برگزاری چنین کارگاه هایی روند نگارش دانشنامه دفاع مقدس شتاب بیشتری گیرد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار