کد خبر: ۶۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
فتح خرمشهر، فتح خون/
معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس یادآور فتح فاتحان است.

عملیات غرور آفرین بیت المقدس یادآور فتح فاتحان، بلندترین فراز ها استبه گزارش آرانیوز از شیراز، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و رزمندگان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود.

عملیات غرور آفرین بیت المقدس یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فراز هاست. این روز بزرگ حماسه عظیمی است که با پشتیبانی از رزمندگان اسلام و با وحدت و همدلی نیرو‌ها و مردم به دست آمد.

سوم خرداد را باید فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزش های انقلاب و اسلام نمودند، درود می فرستد.»

انتهای متن/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار