کد خبر: ۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
گروه استان‌ها ـ دبیر همایش تخصصی «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» گفت: شکاف عمیق میان مراکز علمی و نظام مسائل استان سیستان و بلوچستان عامل اصلی استمرار مشکلات است و در صورتی که این شکاف برطرف شود همه این مشکلات قابل حل است.

سیستان‌ و بلوچستان ‌‌از مشکلات متعددی رنج می‌‌برد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از زابل، سرهنگ علیرضا کیخا صبح امروز در اولین همایش تخصصی «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان، علما، ریش‌سفیدان، معتمدان و سران طوایف استان سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: سیستان‌ و بلوچستان با تمام ظرفیت‌های بی‌نظیرش از مشکلات متعددی رنج می‌‌برد.

دبیر علمی همایش «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» گفت: راه حل مشکلات امروز سیستان‌ و بلوچستان همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند کار مجاهدانه و عالمانه است.

 

معاون اقشار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شکاف عمیق میان مراکز علمی و نظام مسائل استان سیستان و بلوچستان عامل اصلی استمرار مشکلات است و در صورتی که این شکاف برطرف شود همه این مشکلات قابل حل است.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، ما امروز خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن داریم و مشکلات موجود در استان سیستان و بلوچستان یکی از این خرمشهرهاست که اگر ما همچون دوران دفاع مقدس به تلاش مجاهدانه و تکیه بر وعده خداوند روی بیاوریم، این خرمشهر به زودی فتح خواهد شد.

کیخا گفت: مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین امنیت است اما با توجه به پیوند ویژه امنیت با سایر حوزه‌ها از جمله فرهنگ، اقتصاد و ...، قرارگاه قدس سپاه این همایش را به عنوان گام آغازین در راستای بکارگیری پتانسیل‌های کم‌نظیر استان در راستای حل علمی و دقیق نظام مسائل سیستان و بلوچستان در نظر گرفته و در این مسیر اراده‌ای قوی دارد.

انتهای پیام/391/ش

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار