کد خبر: ۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده دوران دفاع مقدس:
سردار سرتیپ پاسدار «‌قربانی» گفت: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارچوب‌های تعیین شده و گفتن تاریخ شفاهی بهترین راه حل برای بیان حماسه‌های ماندگاری همچون سوم خرداد است.

تاریخ شفاهی رزمندگان بهترین راه حل برای بیان حماسه هایی همچون سوم خرداد استبه گزارش خبرنگار آرانیوز از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «مرتضی قربانی» از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از اولین موزه جنگ کشور در خوزستان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از موزه دفاع مقدس اظهار داشت: بر همه رزمندگان تکلیف است که همان‌گونه که در زمان جنگ از جان خود مایه گذاشتند الان هم با ذکر خاطرات خود و حقایق جنگ جهت انتقال آن همه حماسه مبادرت ورزند و غفلت نکنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در میان جمعی از رزمندگان فاتح خرمشهر، جلوگیری از تحریف رخدادهای دفاع مقدس را منوط به گفتن حقایق توسط پیشکسوتان دانست و افزود: نسل جوان و کنجکاو امروز کشور حق دارند بدانند در زمان جنگ و در فتح خرمشهر چه رخدادها و حماسه هایی توسط شما مردان و زنان خرمشهر و سراسر کشور اتفاق افتاده است.

سردار قربانی افراط و تفریط در گفتن حقایق را ناجایز دانست و گفت: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارچوب های تعیین شده و گفتن تاریخ شفاهی بهترین راه حل برای بیان حماسه‌های ماندگاری همچون سوم خرداد است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار