کد خبر: ۶۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
گروه استان‌ها- سه دهه از آغاز پروژه راه آهن سبزوار می‌گذرد اما گویا بنا نیست این پروژه تکمیل شود و مردم این شهرستان نیز بتوانند از این نوع سیستم حمل و نقل استفاده کنند.

 بهروز محبی در گفت‌وگو با خبرنگارآرانیوزدر  مشهدمقدس  اظهار داشت: یکی از معضلاتی که خراسان رضوی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای طی سال‌های اخیر با آن روبرو بوده، جاده‌های موسوم به جاده مرگ است که متاسفانه به دلیل ایمنی پائین و استاندارد نبودن سالانه شاهد فوت تعدادی زیادی از هموطنان در این جاده‌ها هستیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: این ناایمن بودن جاده‌ها را در منطقه غرب خراسان رضوی و حوزه سبزوار نیز شاهد هستیم و وضعیت راه‌های روستایی نیز در این حوزه بعضاً نامناسب است.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: معضل دیگری که در حوزه انتخابیه با آن روبرو هستیم پروژه‌هایی است که از نظر عمرانی مدت‌های بسیار مدیدی از کلنگ زنی و آغاز عملیات آنها می‌گذرد اما همچنان خاک می‌خورند و حتی برخی فرسوده شده‌اند.

وی پیشرفت 35 درصدی راه آهن سبزوار را شاهدی بر این مدعا قلمداد کرد و افزود: بیش از سه دهه از آغاز این پروژه می‌گذرد اما همچنان شاهد هستیم که پیشرفتی اساسی در آن رقم نخورده است و البته رایزنی‌هایی برای تکمیل آن صورت داده‌ایم.

محبی گفت: جلساتی نه فقط برای پروژه‌های نیمه تمام سبزوار بلکه برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام استان خراسان رضوی داشته‌ایم و امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه اختصاصی به آنها شاهد بهره برداری و تکمیل آنها باشیم.

این درحالی است که کارشناسان همواره تاکید دارند رسیدن خطوط موازی راه‌آهن به هر منطقه می‌تواند زنگ رشد اقتصادی را هم به صدا آورد و امید است که با تکمیل این پروژه شاهد اتفاق‌های مناسبی در سبزوار باشیم.

انتهای پیام/281

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار