کد خبر: ۶۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش آرانیوز، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای با حضور استاندار لرستان در ساختمان میرداماد بانک برگزار شد اظهار داشت: این بانک طی چند سال اخیر حضور موثری در طرحهای ملی داشته است و دستگاههای اجرایی برای پیشبرد طرحهای مهم بر نقش عاملیتی این بانک تاکید ورزیده‌اند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: هم اکنون تامین مالی پنج پروژه مربوط به مسیر بین شهری الیگودرز-مسجد‌سلیمان، الیگودرز-داران، فاز دوم شازند-دورود و همچنین تسویه خانه شهر دورود مجموعا به میزان 2150 میلیارد ریال در بانک توسعه تعاون در دست اقدام است و اقدامات و هماهنگی‌ها با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نحو مناسبی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه‌های مهم گفت: طرح‌های عمرانی در سطح استان‌ها موجب تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و فراهم سازی زمینه‌های تولید و اشتغال استان می‌گردد.

مهدیان خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در راستای اجرای ماده 56 قانون الحاقیه مقررات مالی دولت ، ارتباط مناسبی با دستگاههای اجرایی برقرار نموده و بسیاری از پروژه های مهم با پیشرفت مناسبی مواجه شده و جهت بهره برداری آماده گردیده است.


بیشتربخوانید:پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت 27 اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی


 

سید موسی خادمی استاندار لرستان در این جلسه گفت: پروژه‌های مربوط به بهسازی حمل و نقل بین شهری نقش مهمی در تقویت راه‌های ارتباطی غرب کشور داشته و منافع آن فراتر از استان و در سطح کشور قابل دستیابی می باشد .

وی افزود: خدمات بانک توسعه تعاون در سطح استان‌ها موجب ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی گردیده و اعطای تسهیلات جهت پیشرفت این پروژه‌ها نیز در تقویت اقتصادی استان و ایجاد ارزش افزوده در سطح ملی تاثیرگذار است.

در این جلسه که با حضور حسن شریفی معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون، سید محمود علمایی مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی همراه بود، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و پرویز صادقی حسنوند رییس شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه تعاون نیز در خصوص روند تامین مالی توضیحاتی در خصوص روند تامین مالی طرح‌ها ارائه دادند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار