کد خبر: ۶۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
بندرعباس - معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات یدک کش پر قدرت شهید حقگو در محل سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا پوررجبی اظهارداشت: یدک کش پر قدرت شهید حقگو که به منظور حفظ و تمدید گواهینامه‌های مؤسسه رده بندی و انجام تعمیرات اساسی و زیر آبی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سر سره تعمیراتی بندرشهید رجایی قرار گرفته بود پس از رفع نواقص در روز بیست سوم اردیبهشت و همزمان با عید سعید فطر به آب اندازی و وارد چرخه عملیاتی شد.

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان طول این یدک کش را حدود سی متر، عرض آن را نه متر و چهل سانتی متر، ارتفاع آن را چهار متر و هشتاد سانتیمتر با آبخور حدود چهار متر و بیست سانتیمتر اعلام کرد.

وی افزود: این شناور با برخورداری از سیستم مانور موسوم به "زد درایو" قادر است به تمام جهات نیرو وارد کرده ودر عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین پهلودهی و جدا سازی کشتی‌ها ایفای نقش کند.

به گفته پورجبی در سال گذشته ۳۰ فروند شناور با کاربری‌های مختلف در این اداره کل و دیگر کشتی سازی های استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور ملحق شدند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار