کد خبر: ۶۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نقض ترددهای شبانه در استان مرکزی پذیرفته نیست و مسئولان انتظامی باید حساسیت و جدیت بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.

به گزارش آرانیوز:بهروز اکرمی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی با بیان اینکه گزارش‌های میدانی بیانگر آن است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار و پاساژهای شهرستان اراک مطلوب نیست، اظهار کرد: باید اتاق اصناف و سازمان صمت استان با انجام بازرسی‌های مستمر و جدی از بروز مشکل در استان جلوگیری کنند.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت ترددهای شبانه در استان گفت: نقض ترددهای شبانه در استان مرکزی پذیرفته نیست و مسئولان انتظامی باید با حساسیت و جدیت بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی اراک آمار شمار مبتلایان کرونا در شهرستان اراک، تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در آشتیان و شمار بیماران بستری بیماران کرونا شهرستان خمین در هفته دوم اردیبهشت نسبت به هفته اول این ماه روند افزایشی بوده است که می‌طلبد در این خصوص تدبیر لازم و اقدامات پیشگیرانه بیشتری صورت گیرد.

باید تمامی قوانین و مقررات متناسب با وضعیت نارنجی رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر فرماندار اراک در ادامه این نشست گفت: باید اعلام محدودیت‌های تردد مطابق با رنگ بندی شهرستان‌ها صورت گیرد ضمن اینکه باید تمامی قوانین و مقررات متناسب با وضعیت فعلی که نارنجی است رعایت شود تا شاهد کاهش ترددهای غیرضروری در شهرستان‌های استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه فرماندار خنداب با بیان اینکه فوتی‌هایی که به نام شهرستان خنداب در ۲ هفته اخیر ثبت شده است در مراکز درمانی شهرستان اراک بستری شده‌اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۴۳۲ دوز واکسن برای افراد واجد شرایط تزریق شده است و در حال حاضر تنها ۱۰۰ دوز واکسن در شهرستان وجود دارد که انتظار می‌رود نسبت به تأمین واکسن مورد نیاز اقدام فوری صورت گیرد.

تمامی مصوبات استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا با نظارت دقیق در ساوه در حال اجراست

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه این نشست فرماندار ساوه با اشاره به روند کاهشی شیوع کرونا در این شهرستان، گفت: تمامی مصوبات استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا با نظارت دقیق در حال اجراست تا در جامعه شاهد عادی انگاری و ساده انگاری نباشیم.

وی ادامه داد: واکسیناسیون در این شهرستان با روند بسیار مطلوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست و انتظار می‌رود که با تشدید نظارت‌ها روند ابتلاء در روزهای آینده سیر نزولی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه این نشست فرماندار دلیجان با اشاره به اینکه آمار ابتلایان به کرونا در این شهرستان روند نزولی به خود گرفته است، حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر در این شهرستان واکسیناسیون آنها صورت گرفته است و با توجه به اتمام سهمیه واکسن این شهرستان درخواست می‌شود که برای فردا پیش بینی لازم برای تأمین واکسن صورت گیرد تا مشکلی در ادامه روند این کار پیش نیاید.

تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان خمین کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر فرماندار خمین اظهار کرد: طبق آمار روزانه تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده میزان مبتلایان و فوتی‌ها در این شهرستان کاهش یابد.

وی ادامه داد: بیشترین تمرکز مدیریت شهرستان خمین بر تشدید نظارت‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در بین اصناف است.

در ۶۰ نقطه این استان اکنون محدودیت تردد کرونا اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر یوسف سپهوند در پایان این نشست اظهار کرد: در ۶۰ نقطه این استان اکنون محدودیت تردد کرونا اعمال می‌شود و از بیست و یکم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۳۹۴ خودرو غیربومی عودت داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۰۲ مورد جریمه پنج میلیون ریالی با دوربین و ۴۷۶ جریمه به‌صورت دستی در این مدت انجام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان بیان کرد: ۳۸ هزار و ۳۳۲ مورد اعمال قانون کرونایی از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون از سوی نیروی انتظامی استان مرکزی در این استان انجام شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار