کد خبر: ۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
خرم‌آباد- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان گفت: با همدلی و همراهی مردم شریف استان، تمام شهرهای لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

به گزارش آرانیوز:احمد حسین فتایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با همدلی و همراهی مردم شریف تمام شهرهای لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند، گفت: بنا بر آخرین اعلام وضعیت صورت گرفته توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان، شهرستان‌های چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرارگرفته‌اند.

وی با تأکید بر این نکته که وضعیت موجود بسیار شکننده خواهد بود، تصریح کرد: ضمن تشکر از همراهی و همدلی تمامی اقشار استان به‌خصوص اصناف و کسبه و تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان، اصحاب محترم رسانه و صداوسیمای استان، لازم است پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد تا شاهد بازگشت استان به وضعیت پرخطر و قرمز نباشیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان ادامه داد: وضعیت فعالیت گروه‌های شغلی در شهرستان‌های استان بنا بر مصوبه ستاد ملی برای گروه‌های ۱ تا ۴ اجرا می‌شود و از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم از برگزاری و حضور در تجمعات گسترده ازجمله آرامستان‌ها و مراسمات شادی و عروسی به‌شدت پرهیز کنند.

فتایی خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری شهری و بین‌شهری یکی دیگر از دلایل افزایش زمینه شیوع ویروس کرونا است که لازم است بیش از گذشته کاهش یابد و نظارت‌های دقیق در این خصوص صورت خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار