کد خبر: ۶۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین نیاز گیلان ایجاد اشتغال در تمام سطوح است، گفت: قرارگاه اشتغال در گیلان باید تشکیل شود.

به گزارش آرانیوز:رسول فرخی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان انتخابات و مشارکت مردم را از موضوع‌های اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: حل و فصل تأیید صلاحیت شوراهای شهر و روستا به عهده نمایندگان مجلس است و تلاش شده بهترین‌ها تأیید صلاحیت شوند.

فرخی به نامگذاری شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: گیلان نیاز بیشتری به اجرای این شعار دارد.

وی، با بیان اینکه بزرگ‌ترین نیاز گیلان ایجاد اشتغال در تمام سطوح است، تصریح کرد: تشکیل قرارگاه اشتغال در استان ضروری است.

مجموع تأیید صلاحیت‌ها رضایت مردم را جلب کرده است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: برهه سخت و پیچیده تأیید صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت را پشت سر گذاشتیم و در مجموع مورد پذیرش عامه مردم است.

خلیل بهروزی فر با اشاره به اینکه پاسخگو نبودن متولیان و واگرایی مدیران دستگاه‌ها سبب نگرانی مردم شده است، بیان کرد: این امر موجب شده مردم برای رسیدگی مطالبات به طور مستقیم به نمایندگان خود مراجعه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار