کد خبر: ۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های نمایندگان مطالبه گری دغدغه‌های مردم در مجلس است، گفت: در سال های اخیر روح مطالبه گری نمایندگان گیلان کمرنگ بوده است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه تلاش نمایندگان باید در عرصه‌های ملی، استانی و شهرستانی باشد، اظهار کرد: قطعاً برنامه ریزی و مدیریت نمایندگان در عرصه‌های کلان اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه وجود برنامه از سوی نمایندگان افق روشنی برای استان گیلان رقم خواهد شد، افزود: یکی از عرصه‌ها مهم نمایندگان تأیید و رد صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستاها که در آن در کنار سخت گیری و جدیت باید سعه صدر نیز داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه در گزینش افراد حال فعلی داوطلبان باید مد نظر قرار گیرد، گفت: البته این بدان معنا نیست که سابقه فعالیتی این افراد تأثیرگذار نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید بسترهای حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی فراهم شود، اظهار کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز در سطح شهرستان از سوی نمایندگان و بهره گیری از ظرفیت‌های دانشگاه و حوزه برای مشارکت در تصمیم‌های کلان کشوری، استانی و شهرستان حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خردادماه امسال اشاره و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: در تأیید صلاحیت‌ها باید به جایگاه و شخصیت افراد توجه شود زیرا مردم باید بدانند چه کسانی انسان‌های شایسته هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات حق الناس است، تصریح کرد: متولیان امر انتخابات در پیشگاه خدا باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های نمایندگان مطالبه گری دغدغه‌های مردم در مجلس است، افزود: طی سال‌های گذشته روح مطالبه گری نمایندگان در استان گیلان کمرنگ بوده و باید تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات استان گیلان، با بیان اینکه آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و پسماند از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات در استان است، اضافه کرد: نمایندگان در مجلس به ویژه در محصولات راهبردی کشاورزی گیلان باید جامع نگر باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر حساس بودن نمایندگان مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: نمایندگان دردها را می‌شناسند و می‌توانند راهکار ارائه دهند بنابراین تلاش شود مردم بدانند نمایندگان آنها مطالبه گری دارند.

نظرشما
پربازدیدها