کد خبر: ۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اهواز- مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عملیات جهادی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در ایام عید سعید فطر، رصد می‌شود.
به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده  با اشاره به مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص مراسم عید سعید فطر اظهار کرد: پیرو جلسات برگزار شده با ستاد کرونا و تأکیدهای فراوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای تبیین دستورالعمل‌های فوری در جهت پیشگیری از جهش بیشتر ویروس کرونا در استان خوزستان، موارد قابل پیگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به رؤسای ادارات در سطح استان ابلاغ شد.
 
وی افزود: در این راستا ضمن ایجاد تعامل جدی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در بستر فضای مجازی و انتشار موارد مورد انتظار، ترتیبی اتخاذ شد تا با حضور دبیر ستاد کرونای استان، اقدامات لازم مورد پیگیری قرار گیرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز خرسندی از همراهی ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجرای این عملیات، عنوان کرد: با هماهنگی و موافقت دبیر ستاد کرونای استان، این بستر فراهم شد تا با حضور وی در گروه مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در فضای مجازی، کلیه فعالیت‌های ابلاغ شده به شکل مستقیم مورد رصد و نظارت دقیق قرار گیرد.
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان گفت: امیدوار هستیم با پیگیری جدی و حضور دلگرم کننده دکتر ابول نژادیان در این عملیات فرهنگی-اجتماعی، بتوانیم عید سعید فطر را در بهترین شرایط و اَمن ترین فضای معنوی ممکن، سپری کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار