کد خبر: ۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبارزه مردم فلسطین در گذشته تنها با سنگ بود اما این روزها هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود که این نشان دهنده افول استکبار است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح امروز در نماز عید سعید فطر بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه مردم فلسطین در گذشته تنها با سنگ بود اما این روزها هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود که این وضعیت بیانگر نزدیک شدن افول استکبار جهانی است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه و با قلدری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آواره می‌کند و فلسطینی‌ها هم حق دارند با شلیک موشک از خود دفاع کنند.

وی در ادامه با اظهار تأسف از کشته شدن ده‌ها دختر دانش‌آموز افغانستانی افزود: این حادثه بسیار ناراحت کننده و دردناک است؛ این که با اقدامات استکبار در سرزمین‌های اسلامی حتی کودکان به شهادت می‌رسند درد بزرگی است.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود بر کمک خیران و مشارکت بیشتر نیک‌اندیشان در طرح‌هایی مانند رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: در این طرح تاکنون مردم مؤمن و خیر به دفعات غذای گرم و بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده‌اند که این روند باید تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون بخشی از اقشار جامعه نیاز به کمک دارند؛ از این رو باید در این شرایط مواسات ر ا ادامه دهیم.

گفتنی است، امروز علاوه بر محوطه مصلای امام خمینی (ره) بجنورد، نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد، زیارتگاه‌ها و اماکن متبرکه مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار