کد خبر: ۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: اقتدار ملت ایران توطئه جهان خواران را زایل می‌کند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در صحن مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام با حضور مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خود سازی و پیدا کردن خودمان بود که انشاالله توانسته باشیم دراین ماه بت‌های نفس خود را بشکنیم.

حجت الاسلام باقری افزود: ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی در شناخت دشمن اصلی خود یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌آشام اشتباه نخواهند کرد و این اقتدار و هیمنه‌ی مردم ایران عزیز است که توطئه جهان خواران را زایل می‌کند.

امام جمعه پیشوا ضمن محکوم کردن کشتار بی گناهان در افغانستان و غزه گفت: شهادت دختران افغانستانی و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر برگ سیاه دیگری از ظلم و دشمنی نظام سلطه علیه مردم جهان است.

وی عنوان داشت: دشمنان کشور در تلاش اند تا با افزایش جلوه شیوع کرونا در جامعه حضور مردم در انتخابات را تحت شعاع قرار دهند از این رو باید مردم با آگاهی نسبت به حضور در انتخابات اقدام کنند و در این برهه حساس حضور با شکوه مردم در انتخابات و تعیین سرنوشنشان است که می‌تواند خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان بکشد و دست خائنان داخلی و خارجی را که قصد ایجاد نفاق و هجمه در کشور را دارند کوتاه کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار