کد خبر: ۶۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
بوشهر - امام جمعه آبدان با تاکید بر لنتخاب آگاهانه در انتخابات گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمود کارگر صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در آبدان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر بازگشت به فطرت پاک و حقیقی خود است.

وی یاد آور شد: امسال مزین به میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج) هم در شروع و هم در پایان است؛ امسال را باید یک سال مهدوی بدانیم و سالی که توجه ما اعمال و رفتار ما در راستای معارف مهدوی باشد.

امام جمعه آبدان به مسئله مهم انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: انتخابات در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی بوده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم بحث‌های سیاسی و موضوعات شرکت کردن و شرکت نکردن در انتخابات که رزمایش سیاسی ملی است و موضوعات سوابق کاندیدا، مسئله انتخاب اصلح در بین اقشار مختلف مردم مطرح است.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: هیچ کسی در هیچ جای دنیا دلش برای ملت ایران نمی‌سوزد و اگر انتخاب آگاهانه داشته باشیم هم در بحث شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در راستای پیشبرد اهداف پاک شهدا و در جهت پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و تدینی که داریم می‌توانیم قدمی برداشته باشد.

امام جمعه آبدان یاد آور شد: دشمنان قسم خورده ما در جهت اینکه ما دست از انقلاب برداریم در این روزها تخریب می‌کنند.

کارگر ادامه داد: ما باید دنبال تشکیل دولتی جوان حزب اللهی و انقلابی باشیم و دولتی که امید مستضعفان و خار چشم دشمنان باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار