کد خبر: ۶۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
اراک- رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: علاوه بر اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای بومی و غیربومی در تعطیلات پایان هفته و عید سعید فطر، محدودیتهای تردد شبانه نیز تشدید می‌شود.

به گزارش آرانیوز:به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرکز پلیس گفت: سرهنگ سید علی حسینی اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استان‌ها محدودیت‌های تردد نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ‏۱۴۰۰‬ تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ محدودیت‌های ترافیکی برای خروج پلاک‌های بومی و ممنوعیت تردد برای ورود پلاک‌های غیربومی در سطح استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بیان اینکه تردد پلاک‌های بومی در سطح استان بلامانع است از همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در اجرای هر چه بهتر طرح‌های محدودیت‌های کرونا قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری و ترددهای بین شهری در استان نیز جهت پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: متخلفان نقض محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی از تشدید برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به میزان ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تاکید کرد: در تعطیلات پایان هفته ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند.

وی در پایان گفت: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده است و دارندگان این مجوزها نیز مشمول جرایم تردد نیستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار