کد خبر: ۶۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
گرگان- استاندار گلستان گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا، کمباین ها و تراکتورها باید در هنگام دریافت معاینه فنی نسبت به نصب شبرنگ جهت کاهش حوادث جاده ای اقدام کنند

به گزارش آرانیوز:هادی حق شناس بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهارکرد: در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شاهد کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در شهرهای استان بودیم.

استاندار گلستان افزود: در مجموع تصادفات درون و برون شهری هم فوتی ها ۱۱ درصد معادل ۴۲ نفر کاهش یافته است.

وی بیان کرد: مقرر شده بود که ۲۰ دوربرگردان توسط اداره کل راهداری و شرکت ساخت در گلستان اجرا شود که نیمی از آنها اجرا شده و یا در حال اجرا است.

حق شناس از افتتاح بخشی از این پروژه ها در شهریور ماه امسال خبرداد و ادامه داد: علاوه بر ایمنی جاده ها، نقش رانندگان و عوامل بازدارنده هم در کاهش تصادفات موثر است.

استاندار گلستان گفت: استفاده از مجازات های جایگزین در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا، کمباین ها و تراکتورها باید در هنگام دریافت معاینه فنی نسبت به نصب شبرنگ جهت کاهش حوادث جاده ای اقدام کنند.

حق شناس خاطر نشان کرد: با توجه به وجود کارخانه های آرد و سیلو در گلستان هرگونه خروج گندم از استان ممنوع و منوط به تایید اداره کل غله است.

طبق گفته استاندار گلستان همچنین خروج شن و ماسه از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار