کد خبر: ۶۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
قم- همایش جبهه انقلاب و انتخابات، باید ها و نباید ها با حضور دکتر پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، به همت قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام علی اصغر گرجی مسئول قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی قم  از برگزاری همایش «جبهه انقلاب و انتخابات، بایدها و نباید ها» با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، به همت قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هایی با موضوع انتخابات در این قرارگاه، تصریح کرد: در راستای بصیرت افزایی و ارائه تحلیل‌های راهبردی برای جبهه انقلاب اسلامی، جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین تلاش برای انتخاب اصلح و تحقق دولت جوان حزب اللهی، سلسله همایش‌هایی برگزار می‌کند.

مسئول قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی قم با بیان اینکه همایش‌های قبلی با حضور اساتید و فعالین سیاسی مطرح کشور برگزار شده است، تاکید کرد: سومین جلسه از این سلسله همایش‌ها، روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ با موضوع «جبهه انقلاب و انتخابات بایدها و نبایدها» با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی با اشاره به محدودیت ایجاد شده در برگزاری این نشست‌ها به دلیل شرایط کرونایی، بیان کرد: تعدادی محدودی از افراد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به صورت حضوری در این همایش حضور خواهند داشت و علاقمندان در سراسر کشور که امکان حضور در جلسه را ندارند، می‌توانند به صورت مجازی و وبیناری از طریق آدرس « http://rubika.ir/gharargah_howzavi » از این نشست استفاده نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار