کد خبر: ۶۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
شیراز - جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۴ امروز تا شنبه ۲۵ اردیبهشت در فارس اجرا می‌شود.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا قاسم پور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در همه نقاط استان فارس ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به همه فرمانداران شهرستان‌های مبادی ورودی استان تأکید شده است که مانع ورود مسافران به استان شوند افزود: در طرح محدودیت تردد، خودروهای متخلف شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و شهرهای وضعیت نارنجی و زرد هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

قاسم پور افزود: در تعطیلات عید فطر، همه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در سراسر استان تعطیل خواهند بود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا از مردم خواست تا از برگزاری میهمانی‌ها، تجمعات و دورهمی‌ها در تعطیلات عید فطر خودداری کنند و مراسم ختم و عروسی را برگزار نکنند.

قاسم پور با بیان اینکه با نقض کنندگان مصوبات ستاد بر اساس قانون برخورد جدی می‌شود افزود: دستگاه قضا هم نیروی انتظامی ورود جدی خواهد کرد افزود: همه دوربین‌های جاده‌ای و مبادی ورودی و سطح شهرهای استان فعال هستند و خودروهای متخلف را جریمه خواهند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار