کد خبر: ۶۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
اهواز- معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در این استان به دلیل تعلل و کم‌کاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر کتبی گرفته‌اند.

به گزارش آرانیوز:ولی‌الله حیاتی ظهر امروز سه‌شنبه بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات دولتی تأکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌های نظارتی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان خوزستان دنبال می‌شود.

بنا به گفته وی، تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در خوزستان به دلیل تعلل و کم‌کاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر کتبی گرفته‌اند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان، از ادامه‌دار بودن محدودیت‌های تردد شبانه در این استان خبر داد و افزود: علاوه بر کنترل ورودی و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر خوزستان محدودیت تردد وجود دارد و از ورود و خروج پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.

حیاتی با بیان اینکه همه آرامستان‌های خوزستان در ایام عید فطر مسدود هستند، اظهار کرد: همچنین نماز عید فطر در فضای باز مساجد این استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

وی، بر ممنوعیت دیدوبازدیدهای و خریدهای عیدانه عید فطر تأکید کرد و گفت: از مردم تقاضا می‌شود که امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند؛ همچنین با توجه به شرایط کرونایی خوزستان از مردم درخواست می‌شود که از شرکت در تجمع‌ها پرهیز و از دیدوبازدیدها و دیدنی‌ها خودداری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار