کد خبر: ۶۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در ایلام وحدت آفرین است، گفت: اقدام گروه های جهادی تحقق عدالت اجتماعی است.

به گزارش آرانیوز:محمد نوذری عصر دوشنبه در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) و جمعی از مدیران ادارات و جمعی از جهادگران بسیجی استان برگزار شد، اقدام گروه‌های جهادی را مبتکرانه، انقلابی و تحقق بخش عدالت اجتماعی دانست و گفت: فعالیت این گروه‌ها نقش مؤثری در محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار دارد.

وی تصریح کرد: خدمات گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا و طرح شهید سلیمانی، تولید ماسک، کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، سیل ماژین و کنگره عظیم اربعین بی نظیر است و حضور این نیروهای با ایمان و پرتلاش در کلیه صحنه‌ها و میدان‌ها مایه دلگرمی مردم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه گروه‌های جهادی ظرفیت عظیمی برای همراهی دستگاه‌های اجرایی هستند، خدمات فرهنگی و اجتماعی گروه‌های جهادی را بسیار ارزشمند و بی نظیر برشمرد.

نوذری، ورود گروه‌های جهادی بسیج سازندگی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار و تعامل آنان با مردم را وحدت آفرین دانست و گفت: ارتباطات گسترده گروه‌های جهادی با دانشگاه‌ها، مسئولان و دوایر دولتی، گروه‌های مردمی و اقشار مختلف باعث ایجاد وحدت و همدلی در جامعه شده و اهتمام ویژه ای را برای انجام امورات مردم ایجاد می‌کند.

استاندار ایلام گفت: دولت از طرح‌های مبتکرانه گروه‌های جهادی در حوزه مسائل اجتماعی از جمله خودکشی، طلاق و… با هدف کاهش آسیب و ایجاد نشاط که دارای فرضیه‌های علمی باشد به طور جد حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنگره سه هزار شهید در آبان یا آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰ کمیته برای برگزاری این کنگره فعال شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار