کد خبر: ۶۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کاشان - مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان گفت: اصناف این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۷۰ میلیارد تومان خسارت دیده اند.

به گزارش آرانیوز:حسین عابدی  با اشاره به شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: شهرستان کاشان نیز از همان ابتدای شیوع ویروس در کشور، درگیر این بیماری بود که این موضوع باعث شد فعالیت بسیاری از مردم از حالت عادی خارج شود.

وی با بیان اینکه اصناف و صاحبان صنفی یکی از گروه‌هایی بودند که در پس شیوع ویروس کرونا دچار ضرر و زیان فراوانی شدند، ابراز داشت: کاشان نیز از این قاعده مستثنی نبود و در طول ۱۵ ماه گذشته با توجه به شیوع این ویروس به طرق مختلف اصناف متضرر شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف کاشان با اشاره به اینکه کاشان حدود ۱۵ هزار واحد صنفی دارد، تصریح کرد: حدود نیمی از این واحدهای صنفی در گروه مشاغل دو و سه وجود دارد که با توجه به وضعیت کرونایی کاشان در بازه‌های زمانی مختلف این واحدهای صنفی تعطیل می‌شد.

وی با بیان اینکه اصناف شهرستان کاشان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۷۰ میلیارد تومان خسارت دیدند، خاطرنشان کرد: البته توسط دولت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده از کرونا تعلق گرفت ولی این تسهیلات فقط توانست بخش کوچکی از خسارت وارده بر اصناف را جبران کند.

عابدی با اشاره به اینکه فقط در پیک چهارم شیوع ویروس کرونا در کاشان حدود هفت هزار واحد صنفی تعطیل شد، بیان داشت: خسارت حاصل از این پیک هنوز محاسبه نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار